רשת הטלוויזיה הנורווגית, NRK, מאשרת כי תקיים בשנה הבאה את תחרות הקדם אירוויזיון המקומית – Melodi Grand Prix, בעזרתה ייבחר נציג נורווגיה לאירוויזיון 2021. הזמרת אולריקה (Ulrikke) מסרבת להשתתף בקדם אירוויזיון הבא.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה הנורווגית, NRK, הודיעה כי תקיים בשנה הבאה את תחרות הקדם אירוויזיון – Melodi Grand Prix, במתכונת זהה לפורמט אשר נערך השנה: עשרה מתמודדים יתמודדו בגמר, כאשר חמישה מתמודדים יעלו משלב חצאי הגמר ואילו חמישה נוספים ישריינו את מקומם אוטומטית בגמר.

ממחלקת הבידור של רשת הטלוויזיה נמסר: "לפי המצב הקשה בו נמצאת תעשיית המוסיקה בנורווגיה, זה חשוב יותר מתמיד להציג את מגוון האמנים והשירים החדשים שיכתבו".

הזמרת אולריקה (Ulrikke), אשר נבחרה לייצג את נורווגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Attention", הוזמנה להשתתף אוטומטית בגמר ה- MGP. הזמרת דחתה את ההצעה ובמקום זאת תיקח חלק בהופעת הביניים בשלב הגמר, שם תבצע את השיר לאירוויזיון 2020 בנוסף לשיר חדש.

אולריקה מגיבה:

הזמרת כתבה בתגובה בדף האינסטגרם: "החלום שלי התנפץ. רציתי לייצג את נורווגיה באירוויזיון אך אני מבינה לחלוטין שאירוויזיון 2020 צריך היה להתבטל בשל נגיף הקורונה, אך אני קיוויתי שרשת הטלוויזיה הנורווגית, NRK, תעשה כפי שעשו במדינות אחרות ותתמוך בנציגיה על ידי שליחתי לאירוויזיון 2021 עם שיר חדש. אז באופן טבעי אני מאוד מאוכזבת מההחלטה של NRK לערוך כרגיל קדם אירוויזיון בשנה הבאה. זה שבר את ליבי אך המעריצים היו לגמריי תומכים מדהימים".

עוד הוסיפה הזמרת: "ב- NRK הציאו לי להתמודד בגמר ה- MGP, אך נכון לעכשיו החלטתי לסרב, אך לעולם אל תגיד לעולם לא. אני לא רוצה מקום בגמר בגלל שהשנה לא נערך אירוויזיון, אלא בגלל שיהיה לי שיר טוב כמו 'Attention'. כרגע אני רוצה להתמקד בפרוייקטים מרגשים אחרים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ULRIKKE BRANDSTORP (@ulrikkeofficial) on




עד כה נודע כי 11 מדינות הודיעו שלא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021. מדובר במדינות כמו ישראל, בולגריה, בלגיה, שוויץ, אזרבייג'אן, גאורגיה, אוקראינה, יוון, ספרד, קרואטיה והולנד. נראה כי נורווגיה מצטרפת דווקא אל פורטוגל, אסטוניה ושוודיה יערכו את הקדם אירוויזיון המסורתי וייבחרו נציג חדש.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!