אכזבה רבה לזמר אוקו סוביסטה (Uku Suviste): רשת הטלוויזיה של אסטוניה הודיעה שתערוך קדם אירוויזיון מקומי שיכיל שירים חדשים לקראת אירוויזיון 2021. הזמר אוקו סוביסטה, שהיה אמור לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020, מוזמן להתמודד ומקומו בחצי הגמר מובטח.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה האסטונית, ERR, הודיעה שקדם האירוויזיון המקומי הידוע בשם Eesti Laul ייערך לקראת אירוויזיון 2021. נציג אסטוניה לאירוויזיון 2020, אוקו סוביסטה (Uku Suviste), שהשתתפותו בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה, יוזמן להתמודד כמו כל יתר המתמודדים בתחרות המקומית.




"לצערנו זה המצב ובשנה הבאה תערך תחרות שירים חדשים. לא ניתן לגשת לתחרות הבאה עם שיר שנבחר לפני שנה וחצי", נמסר מרשת הטלוויזיה האסטונית. באסטוניה מתכננים לערוך גם שנה הבאה שני חצאי גמר אשר יכללו כ- 24 שירים. במידה ואוקו סוביסטה יגיש שיר, מקומו מובטח בחצאי הגמר.

אסטוניה לא מצטרפת למדינות כמו אוקראינה, יוון, ספרד, קרואטיה והולנד שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




אוקו סוביסטה (Uku Suviste) היה אמור לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020 עם השיר "What Love Is" לאחר שזכה בקדם האירוויזיון המקומי הידוע בשם Eesti Laul. התמודדות זו לא יצאה לפועל בשל ביטול אירוויזיון 2020 בשל התשפטות מגפת הקורונה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!