להקת הוברפוניק תייצג את בלגיה באירוויזיון 2021 לאחר שהשתתפותם באירוויזיון 2020 בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה. הלהקה תכין לקראת התחרות הבאה שיר חדש.

[fblike][addtoany]

 

רשת הטלוויזיה הבלגית, VRT, מאשרת כי חברי להקת Hooverphonic ישארו נציגי בלגיה באירוויזיון הבא. אישור זה מגיע לאחר ששתי רשתות הטלוויזיה בבלגיה, VRT (הפלנדרית) ו- RTBF (הוולונית), סיכמו כי הלהקה שנבחרה על ידי VRT לקראת אירוויזיון 2020 תישא את הדגל הבלגי גם תחת אחריותה של RTBF.

"ביטול תחרות האירוויזיון הייתה מכה לכולם, אך גם החלטה נכונה ומובנת. זה רק מדגיש כמה אנו חווים זמנים קשים ויוצאי דופן. אנו מודים לחברינו ב- RTBF על נכונותם לשלוח לאירוויזיון הבא את הנציגים אשר נבחרו על ידי VRT", נמסר על ידי רשת הטלוויזיה VRT. נבהיר כי שתי רשתות הטלוויזיה אחריות על בחירת הנציג הבלגי לאירוויזיון לסירוגין, כך ש- RTBF יהיו אחראיים על נציג האירוויזיון הבא.

בכך, בלגיה מצטרפת למדינות כמו שוויץ, אזרבייג'אן, גאורגיהאוקראינהיווןספרדהולנד וקרואטיה, שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




להקת Hooverphonic הביעה רצון להשתתף באירוויזיון 2021 מיד לאחר שהשתתפותה באירוויזיון 2020 בוטלה בשל התפרצות מגפת הקורונה. הלהקה ביקשה לעשות זאת עם שיר אחר משום שהסאונד של השיר הנוכחי, "Release Me", עשוי להישמע בשנה הבאה "מיושן". לאחר פרסום ההצהרה של איגוד השידור האירופי, לפיה כל המדינות יאלצו לשלוח לאירוויזיון 2021 שירים חדשים, תוכל הלהקה להתרצות ולייצג את המדינה באירוויזיון הבא.

להקת הוברפוניק (Hooverphonic) הייתה אמורה לייצג את בלגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Release Me". הלהקה נבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה VRT והשיר נכתב, כמו תמיד, על ידי חברי ההרכב. השיר דורג במקום 17 בטבלאות ההימורים של אירוויזיון 2020 כשבוע לפני ההחלטה לבטל את התחרות.




הודעה חשובה:

אנחנו ב- EuroMix מנסים לספק לכם מידי יום את כל החדשות והידיעות הקשורות לאירוויזיון בעברית ובממשק נוח, בהתנדבות ואהבה רבה לתחרות. אנחנו מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע ל- 1,000 מנויים בעמוד היוטיוב שלנו, בו אנחנו מפרסמים חדשות והודעות לגבי האירוויזיון. אנחנו ממש מבקשים, הכנסו לקישור הבא והרשמו כמנויים > כך גם תקבלו התראות על כל החדשות וגם תעזרו לנו המון! תודה רבה 🙏🙏🙏.

הוברפוניק – Hooverphonic

הלהקה הוברפוניק (Hooverphonic) הוקמה בשנת 1995 על ידי אלכס קאלייר (Alex Callier) אשר משמש כמפיק המוסיקלי וריימונד גירטס (Raymond Geerts) הגיטריסט. במהלך השנים הוחלפו זמרות מובילות רבות, וכעת הזמרת המובילה היא לוקה קרויסברגס (Luka Cruysberghs), בת ה- 18, אשר זכתה ב- The Voice הפלמי בשנת 2017. אלכס פגש לראשונה בלוקה כאשר שימש כשופט ב- The Voice ובהמשך הפך למנטור של הזמרת לאורך העונה בה זכתה.

הלהקה זכתה להכרה בינלאומית כאשר הוציאה את השיר "Mad About You" בשנת 2000. מאז הלהקה הוציאה עשרות שירים והמשיכה לשמור על הצלחה גדולה בבלגיה.




ללהקת Hooverphonic קהל מעריצים גדול בכל העולם. הלהקה ערכה מספר פעמים סיבוב הופעות בארה"ב ובאירופה. סיבוב הופעות הבינלאומי האחרון כלל את צ'כיה, פולין, רומניה, בולגריה, הונגריה, סלובקיה, יוון ו- ישראל. את סיבוב האחרון סיימה הלהקה בחודש מרץ 2019 עם כ- 20 הופעות בבלגיה.

הוברפוניק והאירוויזיון

לאלכס קאלייר קשר גם עם האירוויזיון, המפיק וכותב השירים כתב לסנק (Sennek) את השיר "A Matter Of Time" אשר השתתף באירוויזיון 2018 אך לא הצליח לעלות לגמר.

לוקה קרויסברגס סיפרה כי ניסתה להתמודד בקדם אירוויזיון הבלגי לקראת האירוויזיון לילדים בשנת 2012, אך לא הצליחה להיבחר לקדם.

"לא היינו משתתפים באירוויזיון לפני 10 שנים", סיפרו חברי Hooverphonic לאחר בחירתם לקראת אירוויזיון 2020. "בעבר האירוויזיון היה נראה יותר כמו 'קרקס', אבל דעתי השתנתה אחרי זכייתה שלו סלבדור סובראל (Salvador Sobral) ב- 2017", אמר אלכס קאלייר. "אנחנו לא חושבים על זכייה, אנחנו בעיקר רוצים להציג שיר יפה ולהציג ביצוע שכל הבלגים יהיו גאים בו".

זו תיהיה ההשתתפות ה- 62 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986.

[fblike][addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? מגנטים לאירועים בעפולה והאזור – זה LaVie Photography!