גם באזרבייג'אן: רשת הטלוויזיה המקומית הודיעה כי הזמרת סמירה אפנדי (Samira Efendi) תייצג את אזרבייג'אן באירוויזיון 2021, לאחר שהשתתפותה באירוויזיון 2020 בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה.

[fblike][addtoany]

 

הזמרת אפנדי (Efendi) חשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי רשת הטלוויזיה של אזרבייג'אן אישרה את השתתפותה באירוויזיון 2021, זאת לאחר שאירוויזיון 2020 בוטל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בכך, אזרבייג'אן מצטרפת למדינות כמו גאורגיה, אוקראינהיווןספרדהולנד וקרואטיה, שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




מתוך עמוד האינסטגרם:




הזמרת סמירה אפנדי (Samira Efendi) הייתה אמורה לבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Cleopatra" שנכתב על ידי לוק ואן בירס (Luuk van Beers), אלן רוי סקוט (Alen Roy Scott) ושרה לייק (Sarah Lake). לא ברור בשלב זה האם איגוד השידור האירופי ידרוש בחירת שירים חדשים לקראת האירוויזיון הבא. בכל מקרה הזמרת, שנבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה של אזרבייג'אן לקראת אירוויזיון 2020, הכינה לתחרות שני שירים: את "Cleopatra" אך גם את "Scars into Stars" שטרם נחשף ולכן יכול לייצג את אזרבייג'אן באירוויזיון הבא.




סמירה אפנדי (Samira Efendi) – מי זו?

סמירה אפנדי, בת 28, השתתפה לאורך השנים בתכניות טלוויזיה פופולריות באזרבייג'אן כמו Yeni ulduz, Böyük Səhnə (מקום 3) ו- The Voice of Azerbaijan (מקום 3). ב- 2017 היא השתתפה בתחרות הבינלאומית Silk Way Star בקזחסטן שם זכתה במקום השלישי וב- 2019 השתתפה בתחרות הבינלאומית Voice of Nur-Sultan שנערכה גם בקזחסטן.




זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.

[fblike][addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!