רשת הטלוויזיה היוונית מודיעה כי תשמח להמשיך בשיתוף הפעולה עם הזמרת סטפניה (Stefania) לקראת אירוויזיון 2021, זאת לאחר שהשתתפותה של הזמרת בוטלה בעבות ביטול אירוויזיון 2020.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה היוונית, ERT, הודיעה כי היא מעוניינת בהמשך שיתוף הפעולה עם הזמרת סטפניה (Stefania) לקראת ההשתתפות באירוויזיון 2021 לאחר שהתמודדותה השנה בוטלה בשל ביטול אירוויזיון 2020. בכך, יוון מצטרפת לספרד, הולנד וקרואטיה, שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




"רשת הטלוויזיה היוונית, ERT, מעריכה את האופן החיובי בו קיבלו הקהל היווני והאירופי את הבחירה שלנו בסטפניה המוכשרת, כמו גם את שיתוף הפעולה שהיה לנו איתה. ב- ERT מתכוונים להמשיך בשיתוף הפעולה". כך הצהירה רשת הטלוויזיה היוונית.

סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis) הייתה אמורה לבצע את השיר "SUPERG!RL" באירוויזיון 2020. את השיר כתבו דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos), שרון וון (Sharon Vaughn) ו- Arcade. לא ברור בשלב זה האם יכתב עבורה שיר חדש או שמא תוכל להתמודד עם השיר הנבחר.




סטפניה ( Stefania)

הזמרת סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis), בת 17 בלבד, נולדה בהולנד ב- 17 בדצמבר 2002 להורים ממוצע יווני. היא פרצה כאשר השתתפה בתכנית The Voice Kids בהולנד ולאחר מכן ייצגה את הולנד באירוויזיון הילדים 2016 כחלק מלהקת Kisses, שם זכתה במקום השמיני. לאחר אירוויזיון הילדים שחררה הזמרת את אלבומו הראשון "Stupid Reasons" ובחודש האחרון שחררה הזמרת את השיר "Turn Around".

הזמרת הצעירה מנסה לבסס את הקריירה שלה גם ביוון, במקביל לפעילותה בהולנד.

סטפניה הביעה את רצונה להשתתף באירוויזיון מיד לאחר הזכייה של הולנד באירוויזיון 2019. הזמרת הצעירה נולדה ופיתחה קריירה מרשימה בהולנד והזכייה של הולנד באירוויזיון יצרה בה רצון להשתתף בתחרות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 41 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!