רשת הטלוויזיה ההולנדית מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2024. בשלב זה לא ידוע כיצד ייבחר הנציג ההולנדי לתחרות, לאחר שרשת הטלוויזיה ההולנדית הודיעה שתבחן את הליך הבחירה בהמשך.

רשת הטלוויזיה ההולנדית AVROTROS הודיעה כי תשתתף באירוויזיון 2024 שייערך בשוודיה. הולנד היא המדינה השמינית שמביעה רצון להשתתף באירוויזיון 2024, לאחר פינלנד, נורווגיה, מלטה, ספרד, לוקסמבורג, שוודיה וקפריסין.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אישור השתתפותה של הולנד בתחרות מגיע על רקע הכישלון באירוויזיון 2023, שבו לראשונה מאירוויזיון 2015 הולנד לא העפילה לגמר האירוויזיון. הבחירה בנציגי הולנד לתחרות עוררה טענות וביקורת רבה, וזאת לאחר שהתגלה שהצמד לא מבצע את השיר לאירוויזיון בצורה טובה בלייב. הדבר גרם לשינוי גרסת האירוויזיון ברגע האחרון ועדיין, הולנד מצאה את עצמה מחוץ לגמר הגדול.

בעקבות הביקורת הרבה נשקלת האפשרות להחזיר את קדם האירוויזיון ההולנדי בשנה הבאה, אך כרגע שום דבר עדיין לא סופי. דובר רשת הטלוויזיה ההולנדית מסר: "בהחלט נשתתף שוב. אנחנו קודם כל מסתכלים קדימה, איפה אפשר וצריך לשפר את המצב. כשנחליט על הליך הבחירה נודיע ונפתח את ההרשמה".




הולנד באירוויזיון 2023

צמד הזמרים מיה ניקולאי ודיון קופר (Mia Nicolai and Dion Cooper), שנבחרו באמצעות בחירה ישירה, ייצגו את הולנד עם שירם "Burning Daylight" (בעברית: "אור יום צורב"). הולנד לא עלתה לגמר לאחר שהגיעה למקום ה-13 בחצי הגמר הראשון עם 7 נקודות. זאת הפעם הראשונה מאז אירוויזיון 2015 שהולנד לא מעפילה לגמר הגדול.

מקור: RTL Boulevard.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-64 של הולנד באירוויזיון. הולנד הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה חמש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של הולנד הייתה באירוויזיון 2019 עם השיר "Arcade" בביצועו של הזמר דאנקן לורנס.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments