התקשורת בפינלנד מדווחת בימים האחרונים כי רשת הטלוויזיה הפינית מתכננת לערוך את קדם האירוויזיון הפיני ב-2024 באולם הרבה יותר גדול, וזאת לאור הפופולאריות הרבה שהוא צבר.

רשת הטלוויזיה הפינית YLE מתכננת לערוך את קדם האירוויזיון "Uuden Musikiin Kilpailu" ב-2024 באולם הרבה יותר גדול, כך לפי דבר התקשורת בפינלנד. רשת הטלוויזיה אישרה את הידיעה ומסרה שבימים אלו הם נמצאים בדיונים למציאת מקום אירוח הרבה יותר גדול בשנה הבאה, בו יוכלו להימכר פי ארבעה עד שישה כרטיסים יותר למופע הקדם.

בכך, הופכת פינלנד למדינה הראשונה שמביעה עניין בהשתתפות באירוויזיון 2024.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




קדם האירוויזיון הפיני "Uuden Musikiin Kilpailu", או בקצרה "UMK", החל את דרכו ב-2012. לאורך השנים התארחה התחרות בערים שונות בפינלנד, והקדם הנוכחי נערך באולם הכנסים "לוגומו" (Logomo) אשר בעיר טורקו (Turku). האולם הנוכחי מכיל 1500 מקומות בלבד, ורשת הטלוויזיה הפינית מתכננת לשנות זאת בשנה הבאה.

ויל וילן (Ville Vilén), מנהל התוכן היצירתי של YLE, משתף: "הפופולאריות של הקדם גדלה לממדים כאלה שהעברתו לחלל גדול יותר הפכה לאקטואלית ולמתבקשת". וילן אישר כי בימים אלו מתנהל משא ומתן על זירות המתאימות בראש ובראשונה לבניית תוכנית טלוויזיה, וכאלו אשר זמינות להפקה במשך שבוע שלם.

פינלנד באירוויזיון 2023

"Cha Cha Cha" הוא שם השיר שיבוצע על ידי הראפר קארייה (Käärijä), שייצג את פינלנד כשיר מספר 15 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול, בריטניה – שם יתמודד נגד נועה קירל, נציגת ישראל. השיר נכתב על ידי קארייה יחד עם אלקסי נורמי (Aleksi Nurmi), יוהאנס נאוקרינן (Johanness Naukkarinen) ויוקה סורסה (Jukka Sorsa). מדובר בשיר הראשון של היוצרים בתחרות האירוויזיון. השיר יבוצע בשפה הפינית.

השיר עוסק בחופשיות להיות "מי שאתה", סיפר הזמר. "תעיז לרקוד ועשה מה שמרגיש לך נכון". יש המייחסים לשיר ביקורת על תרבות צריכת האלכוהול בפינלנד כדי להנות.

בימים אלה מדורגת פילנד במקום השני בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

מקור: Helsingin Sanomat.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-56 של פינלנד באירוויזיון. פינלנד הצטרפה לתחרות ב-1961 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2006 לאחר שזכתה במקום הראשון עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצועה של להקת "לורדי".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!