אוסטריה מאשרת: וינסנט בואנו (Vincent Bueno) ייצג את אוסטריה באירוויזיון 2021 לאחר שהשתתפותו באירוויזיון 2020 בוטלה. הזמר ייאלץ לבחור בשיר חדש לקראת התחרות הבאה.

[addtoany]

אוסטריה היא המדינה הבאה אשר מצהירה כי לא תאכזב את נציגה לאירוויזיון 2020 – וינסנט בואנו (Vincent Bueno), אשר ייצג את אוסטריה באירוויזיון הבא עם שיר חדש לגמריי. בכך מצטרפת אוסטריה ל- 11 מדינות אחרות כמו ישראל, בולגריה, בלגיה, שוויץ, אזרבייג'אן, גאורגיהאוקראינהיווןספרדהולנד וקרואטיה.




הזמר וינסנט בואנו (Vincent Bueno) נבחר להתמודד באירוויזיון עם השיר "Alive". הזמר נבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה האוסטרית (ORF). בתגובה לבחירתו לקראת אירוויזיון 2021 אמר הזמר: "אני שמח מאוד שאוכל להיות שם בשנה הבאה ומודה ל- ORF על האמון שלו … 'Alive' היה שיר חזק עבורי, והצבנו רף מאוד גבוה. המטרה שלי היא לשבור את הרף לשנה הבאה ואנחנו משתמשים בזמן הרב שיש לנו כדי להתחיל עם השיר הטוב ביותר לאוסטריה ב- 2021".




פרסומת:

צלם מגנטים בחיפה – צוות הצילום הטוב ביותר בצפון – "LaVie Photography"

וינסנט בואנו (Vincent Bueno)

זמר ה- R&B וינסנט בואנו (Vincent Bueno), בן 34, הוא זמר אשר נולד באוסטריה ממוצא פיליפיני. ב- 2008 זכה הזמר בתכנית טלוויזיה מוסיקלית אשר הופקה על ידי ORF. הוא כבר עמד על בימת האירוויזיון כאשר ליווה את הזמר נתן טרנט (Nathan Trent) באירוויזיון 2017 כזמר ליווי. בנוסף, התמודד הזמר בקדם האירוויזיון האוסטרי האחרון שנערך ב- 2016. אז ביצע את השיר "All We Need Is That Love" והגיע למקום ה- 6.

זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!