ניקי גולדשטיין, הכוכב הבא 2020, MAKO

ניקי גולדשטיין, לינוי וגיל ולהקת 'התבלינים' הודחו סופית מהתחרות. שלושה עשר מתמודדים ממשיכים לשלב הבא, ביניהם אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב ומורן אהרוני.

בהמשך לפרק הקודם – הבטיחו המתמודדים הבאים את מקומם בשלב הבא: מורן אהרוני, עדן אלנה, אוהד שרגאי, לואי עלי, רביב כנר, אלה-לי להב ואור עמרמי ברוקמןהשניים האחרונים ביצעו יחדיו את גרסתם לשיר “Señorita” ומולם מתמודד הערב צמד הבנות ללי קולישקין וגאיה שאקי.



This poll is no longer accepting votes

טופ 13: מהו הביצוע הטוב ביותר?



ללי קולישקין וגאיה שאקי – "Umbrella"

ללי קולישקין וגאיה שאקי מתמודדות מול אלה-לי להב ואור עמרמי ברוקמן אשר ביצעו בתכנית הקודמת את השיר “Señorita”. הבנות צריכות 96% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. ללי וגאיה ביצעו  את השיר "Umbrella" (במקור של Rihanna) ועשו זאת בהצלחה רבה. הן יוצרות יחדיו הרמוניות מעולות. אמדורסקי אמר להן "אני יודע שיש פה שתי מפלצות, אתן כל כך שונות ומדהימות". "זה היה ביצוע פנומנלי, זה היה מקסים, זה היה יפה, זה היה מרגש" אמרה להן שירי מימון. 88% הצבעה – כחול מכל השופטים.

אלה-לי להב ואור עמרמי בורקמן מנצחים בדו-קרב ואילו ללי קולישקין וגאיה שאקי מועמדות להדחה.



עומר אליהו – "נמס ממך"

הנושא השישי של הדו-קרב הוא: להרים את האולפן. עומר אליהו בחר לשיר את השיר "נמס ממך" (במקור של עומר אדם) – אבל משהו בעיבוד לא עבד. העיבוד לא היה קצבי מידי ולא נתן לזמר המצויין להתפתח ולבצע את השיר כמו שצריך. "אני מרגישה שכולם רקדו והשיר נהדר, אבל זה לא עורר התרוממות רוח. אתה כל הזמן מיהרת ואי אפשר להיות בגרוב כשהזמר מקדים" אמרה קרן פלס. 50% הצבעה – כחול מאיתי לוי בלבד.

ניקי גולדשטיין – "California Dreamin"

ניקי גולדשטיין צריך 51% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. גולדשטיין בחר לשיר את השיר "California Dreamin" (במקור של The Mamas & The Papas). הביצוע היה בעייתי ובודאי לא "מרים". בחירת שיר ממש לא נכונה – כיצד ניתן להרים אולפן עם השיר הזה?! קרן פלס אמרה לו: "אני אוהב אותך אהבת נפש אבל אנחנו צריכים לשפוט בצורה נקיה. אני רוצה להגיד לך שזה לא היה מוצלח בעיניי. משהו לא ישב לך מאה אחוז על הקול ואני נאלצת לתת לך אדום". "זה לא עבד. זה היה מפוזר. גם אתה כפרפורמר לא היית על הבמה. אני לא יכולה לתת לזה כחול בלב שלם", אמרה שירי מימון. 45% הצבעה – כחול מסטטיק ובן אל בלבד.

עומר אליהו מנצח בדו-קרב ואילו ניקי גולדשטיין מועמד להדחה.



מי ממשיך לשלב הבא?

אם סיום שלב הדו קרב יש 8 מתמודדים אשר מועמדים להדחה. השופטים קבעו כי המתמודדים הבאים ישארו בתחרות: ללי קולישקין, גאיה שאקי, דוראל סעדון, עדן זהר סיון ומועדון הקצב של אביהו פנחוסוב. לעומת זאת, הוחלט כי המתמודדים הבאים יפרדו מהתחרות: לינוי וגיל, התבלינים וניקי גולדשטיין.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.