אור עמרמי ברוקמן ואלה-לי להב, הכוכב הבא 2020

אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, רביב כנר, עדן אלנה, מורן אהרוני, לואי עלי ואוהד שרגאי מבטיחים את מקומם בהמשך התחרות. לעומת זאת, לינוי וגיל, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, התבלינים, דוראל סעדון ועדן זהר סיון מועמדים להדחה.

16 מתמודדים החלו הערב את השלב הנוכחי של הכוכב הבא, מתוכם שבעה הבטיחו את מקומם בשלב הבא. חמישה מתמודדים מועמדים להדחה וארבעה מתמודדים נוספים יבצעו את שירם בפרק הבא. בסוף השלב הנוכחי נישאר עם 13 מתמודדים בלבד. ארבעה דו קרבים שודרו היום כאשר לכל דו קרב נקבע נושא מסויים. כל מתמודד אשר זכה בדו קרב הבטיח את מקומו בשלב הבא.



מורן אהרוני ועדן אלנה – "Natural Woman"

הנושא הראשון הוא "דואטים". מורן אהרוני ועדן אלנה בחרו לשיר את Natural Woman (במקור של Aretha Franklin). ביצוע מטורף המשלב שתי זמרות חזקות מאוד. פלס אמרה עליה "ישבתי פה מהופנטת, אני חושבת שזה היה מושלם, מקצועי מדויק", אמדורסקי אמר "אני שומע הרבה דואטים, אבל שתי צרחות ביחד שמייצרות הרמוניה – כזה לא שמעתי. אתן צורחות מדהים ביחד." 92% הצבעה.

דוראל סעדון ועדן זהר סיון – "Stand By Me"

דוראל סעדון ועדן זהר סיון צריכים 93% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. השניים בחרו לשיר את "Stand By Me" (במקור של Ben E. King) ולמרות ביצוע קולי מושלם, משהו בביצוע לא זרם ולא חידש שום דבר. אמדורסקי אמר עליהם "אני חושב שהם מדהימים", איתי לוי אמר להם "זה היה ביצוע שובה לב ברמות אבל היה חסר לי עוצמה וכוח". 75% הצבעה – אדום מאיתי לוי.

מורן אהרוני ועדן אלנה מנצחות בדו-קרב ואילו דוראל ועדן סיוון מועמדים להדחה.



להקת 'התבלינים' – "שני משוגעים"

הנושא השני של הדו-קרב הוא: סיפור אישי. 'התבלינים' בחרו לשיר את "שני משוגעים" (במקור של עומר אדם) בעיבוד שמאפיין את 'התבלינים'. האם זה היה מספיק טוב? "אני נהנתי מכל רגע אבל ראיתי ביצועים טובים יותר שלכם" אמר עליהם איתי לוי. בין סטטיק ובן אל התגלו חילוקי דעות כאשר בן אל לא אהב את הביצוע. 60% הצבעה – אדום מאסף אמדורסקי.

אוהד שרגאי – "היי"

אוהד שרגאי צריך 61% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. בשלב זה הוא בחר לשיר את "היי" (במקור של עילי בוטנר וילדי החוץ) בגרסה אקוסטית ומרגשת. הביצוע היפייפה גרם לכל הצופים באולפן לדמוע. איתי לוי אמר לו "אתה אמן גדול. זה היה הביצוע הטוב של העונה. יש לך את היכולת להיות גם וגם וזה מה שיפה". לעומת זאת, אמדורסקי אמר לו "אתה שר יפה, לטעמי זה היה רגשני אך לא מרגש. לא הטעם שלי". 77% הצבעה – אדום מאדורסקי.

אוהד שרגאי הצליח להרים את המסך ולכן 'התבלינים' מועמדים להדחה.



מועדון הקצב של אביהו פנחסוב – "עיניים שלי"

הנושא השלישי של הדו-קרב הוא: ים תיכוני. מועדון הקצב של אביהו פנחסוב בחר לשיר הפעם את "עיניים שלי" (במקור של יהודה פוליקר). ביצוע שונה מאוד ממה שהורגלנו לראות עד כה ממועדון הקצב. הבמה נראתה מדהים אך הביצוע הזה לא עבד עליי ונראה שגם על האחרים לא. פלס אמרה לו "אני מתתי על זה, ואני אוהבת כל מה שיוצא מהשרוול שלך". 45% הצבעה – אדום מאיתי לוי ושירי מימון.

לואי עלי – "רציתי לדבר איתך"

לואי עלי צריך 46% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. הזמר בחר לשיר את "רציתי לדבר איתך" (במקור של נסרין קדרי). ביצוע טוב ומדוייק למרות שפחות הצלחתי להתחבר לביצוע הזה. "זה היה מושלם" אמרה עליו קרן פלס. גם איתי לוי הרעיף עליו אין ספור מחמאות שלטעמי היו מוגזמות וקשורות יותר לעבודה שהשניים חתומים ב"ליאם הפקות". 78% הצבעה – אדום מאמדורסקי.

לואי עלי הצליח להרים את המסך ולכן 'מועדון הקצב' מועמדים להדחה.

לינוי וגיל – "ארץ קטנה עם שפם"

הנושא הרביעי של הדו-קרב הוא: קלאסיקה ישראלית. הזוג המקסים, לינוי וגיל, בחרו לשיר הערב את השיר "ארץ קטנה עם שפם" (במקור של קורין אלאל) בעיבוד מדהים. ביצוע מצויין ומפתיע לטעמי אבל אחוז ההצבעה הנמוך לא ברור לי כלל. "הרגשתי שאת לא החלטת לאיזה מקום לקחת את השיר", אמרה להם קרן פלס. "אתם אמורים לבחור שיר שמתאים לכם, שמוציא אתכם יפה. אומן צריך לדעת להסתכל על עצמו מבחוץ ולהגיד, זה מתאים לי וזה לא מתאים לי" אמר אסף אמדורסקי. 35% הצבעה – כחול מאיתי לוי וקרן פלס.

רביב כנר – "אבא"

רביב כנר צריך 36% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. רביב בחר לשיר את השיר "אבא" (במקור של אביתר בנאי). ביצוע מצויין לרביב שביצע לראשונה שיר בעברית. בן אל אמר לו "התאפקתי לא להזיל דמעה. עשית ביצוע, בעיניי, מרגש מאוד". לעומת זאת אמדורסקי פחות נלהב "לפעמים משפט אחד בתוך השיר שאתה קצת מנמיך את הלהבה, יכולה לקרב יותר אנשים אליך. 67% הצבעה – אדום מאיתי לוי ואסף אמדורסקי.

רביב כנר הצליח להרים את המסך ולכן לינוי וגיל מועמדים להדחה.

אלה-לי להב ואור עמרמי ברוקמן – "Señorita"

הנושא החמישי של הדו-קרב הוא: דואט. אלה-לי ואור בחרו לשיר את הלהיט "Señorita" (במקור של Shawn Mendes & Camila Cabello). ביצוע מושלם לצמד שנחשב לפייבוריטים הגדולים לזכות בתחרות. "הביצוע היה מדהים. זה ביצוע של אירוויזיון, של VMA…" אמר להם סטטיק. שירי מימון אמרה להם "היה ביצוע מעולה, ודווקא השירים האלה הם לא פשוטים, אתם הורסים את הבריאות!" 95% הצבעה – כחול מכל השופטים.

מול השניים יתמודדו הזמרות ללי קולישקין וגאיה שאקי. את התשובה האם הן תצלחנה להשיג יותר מ- 96% הצבעה נקבל בפרק הבא שישודר ביום שני, 13 בינואר, בשעה 21.15.

 

לסיכום:

אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, רביב כנר, מורן אהרוני, עדן אלנה, לואי עלי ואוהד שרגאי מבטיחים את מקומם בהמשך התחרות. לעומת זאת, לינוי וגיל, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, התבלינים, דוראל סעדון ועדן זהר סיון מועמדים להדחה. ביום שני ישודרו הביצועים של ללי קולישקין עם גאיה שאקי, ניקי גולדשטיין ועומר אליהו.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.