אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, עדן אלנה וגאיה שאקי מבטיחים את מקומם בהמשך התחרות. גם ניקי גולדשטיין זוכה ל- SAVE. נתן קטורזה, אור אדי ולהקת 'התבלינים' מועמדים להדחה.

לאחר שבתכנית הקודמת סיימו השופטים להרכיב את נבחרת 'הכוכב הבא', כעת יתחרו 20 המתמודדים ראש בראש בסדרת דו-קרבים אכזרית. בכל דו-קרב ימשיך המנצח אוטומטית לשלב הבא. בסיום שלב הדו-קרב יהיו 10 מנצחים ו- 10 מפסידים, אבל קרן ושירי יכלו להציל שני מפסידים בתום כל דו-קרב.

בנוסף, מנחי התחרות, אסי עזר ורותם סלע, מבטיחים כי ממש בעוד חודש יתקיים אירוע הגמר בו יבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2020.

This poll is no longer accepting votes

מהו הביצוע הטוב ביותר בשלב הדו-קרב?



עדן אלנה – "Power"

עדן אלנה עולה ראשונה בשלב הדו-קרב. אחרי שבאודישן הראשון נבחרה לאודישן הטוב ביותר ובאודישן הגורלי הגיעה עדן אלנה למקום השלישי, עדן בחרה לשיר בדו-קרב את "Power" (במקור של Little Mix). הזמרת הצעירה הפגינה ביצוע מלא ביטחון המשלב ביצוע קולי טוב וריקוד מושלם. "יש הרבה אנשים שמנסים לעשות פה כוריאוגרפיה, אצלך זה בא ממש בטבעיות וזה נראה נהדר", אמר עליה אמדורסקי. "יש לך את הכל, את רקדנית, את זמרת, את תדעי להתראיין ולייצג אותנו כל כך טוב" אמרה עליה שירי מימון. 86% הצבעה כאשר כל השופטים הצביעו כחול.

להקת 'התבלינים' – "תל אביב בלילה"

התבלינים צריכים 87% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. הלהקה שלא נהנת מאחוזי תמיכה גדולים בקרב גולשנו בחרה לשיר את "תל אביב בלילה" (במקור של עדן בן זקן) בעיבוד אפל ומיוחד. איתי לוי אמר עליהם: "כל כך כיף להסתכל עליכם, אתם מוכשרים, אני אוהב אתכם ואשמח לשתף אתכם פעולה". התבלינים נותנים ביצועים מושלמים אבל נראה שדווקא הקהל לא מצליח להתחבר – יכול להיות כי הוא חושב שהם לא מתאימים לאירוויזיון? רק 70% הצבעה למרות שכל השופטים הצביעו כחול.

'התבלינים' לא הצליחו להרים את המסך ולכן עדן אלנה עוברת לשלב הבא.



אור אדי – "כמו סינדרלה"

אור אדי עולה ראשונה עם השיר "כמו סינדרלה" (במקור של שרית חדד). הזמרת הצעירה הפגינה ביצוע קולי טוב אך ניתן היה להרגיש שזה לא "התפוצץ" כמו שזה צריך היה להיות. "את לוקחת שיר של שרית חדד ואת לא מביאה לזה אינטפרטציה משלך. זה לא עבד", אמרה עליה פלס. לעומת זאת שירי מימון אמרה ש"זו היתה בחירת שיר לא נכונה". 50% הצבעה כאשר אמדורסקי ופלס הצביעו אדום.

אור עמרמי ברוקמן – "כל יום כמו נס"

אור עמרמי ברוקמן צריך 51% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. הזמר שנבחר לאודישן הטוב ביותר בשלב הראשון וגם לאודישן הגורלי הטוב ביותר בחר לשיר את השיר "כל יום כמו נס" (במקור של אמיר דדון). פרט לביצוע הקולי המושלם, לא נתקלתי בתחרות הזו בזמר שיודע להגיש שיר בצורה כל כך מושלמת עם כל כך הרבה כוונה ורגש. "מצד אחד באישיות שלך אתה הולך וניהיה יותר ויותר צנוע, אבל בביצועים שלך אתה ניהיה יותר ויותר מגה סטאר", אמר עליו סטטיק. "אין ספק שאתה הדבר הכי מדהים בתכנית ובאירוויזיון מאוד יאהבו אותך" אמר אמדורסקי. 88% הצבעה – כחול מכל השופטים.

אור עמרמי ברוקמן הצליח להרים את המסך ולכן אור אדי מועמדת להדחה.



נתן קטורזה – "Uptown Funk"

נתן קטורזה בחר לשיר את "Uptown Funk" (במקור של Bruno Mars) כאשר הוא עומד במרכז הבמה – מנגן על גיטרה ושר את השיר בצורה מולשמת, בהמשך השיר משתחרר קטורזה מהגיטרה ומפציץ את האולפן עם ביצוע מעולה. "הבאת פה שואו של החיים. הבאת נאמבר מעולה", אמרה עליו שירי מימון. לעומת זאת קרן פלס אמרה ש"זה היה כמו בצק שלא היה 100% אפוי". 70% הצבעה כאשר פלס מצביעה אדום.

גאיה שאקי – "Crazy"

גאיה שאקי צריכה 71% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. הזמרת הגיעה למקום החמישי והאחרון בסקר האודישן הגורלי כאשר ביצעה את "Bad Romance" למרות שיש לה יכולות מפתיעות במיוחד. האם הפעם היא תצליח להרשים את השופטים ואת הגולשים? שאקי בחרה לשיר את השיר "Crzay" (במקור של Gnarls Barkley). גאיה מנגנת על הפסנתר ושרה מדהים. "זה היה ביצוע מושלם" אמר עליה איתי לוי. "יש משהו מאוד מיוחד באיך שאת שרה, זה הזכיר לי קצת את ליידי גאגא שהיא זמרת ומוסיקאית נהדרת", אמר עליה אמדורסקי. 92% הצבעה – כחול מכל השופטים.

גאיה שאקי הצליחה להרים את המסך ולכן נתן קטורזה מועמד להדחה.

אלה-לי להב – "Hey Mama"

אלה-לי להב בחרה לשיר את "Hey Mama" (במקור של David Guetta) כאשר היא משלבת שירה מצויינת וריקוד בלתי נשכח. אלה-לי להב היא ללא ספק תיהיה אחת הפייבוטיות לזכייה בתחרות. פלס אמרה עליה "אני מרגישה שמצאנו את מרגי 'הבת', את גם שרה מעולה, את גם יפה להשתגע, גילינו עכשיו שאת רוקדת, יש לך סטאר קוואליטי, מאיפה באת?!". סטטיק אמר ש"זה היה הביצוע הכי פרש שראיתי בכל העונה הזו". 90% הצבעה – כחול מכל השופטים.

ניקי גולדשטיין – "Creep"

ניקי גולדשטיין צריך 91% הצבעה כדי להמשיך לשלב הבא. הזמר בחר לשיר את השיר "Creep" (במקור של Radiohead). גולדשטיין בביצוע מצמרר ומדוייק, אולי הביצוע הטוב ביותר של הזמר עד היום. "עשית את מה שבא לך ובגלל זה זה היה כל כך טוב", אמרה עליו פלס. 73% הצבעה – אדום מאסף אמדורסקי שציין שנתן אדום רק בגלל בחירת השיר.

אלה-לי להב מנצחת בדו-קרב אך ניקי גולדשטיין זוכה ל- SAVE משירי מימון.

לסיכום:

אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, עדן אלנה וגאיה שאקי מבטיחים את מקומם בהמשך התחרות. גם ניקי גולדשטיין זוכה ל- SAVE. נתן קטורזה, אור אדי ולהקת 'התבלינים' מועמדים להדחה.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.