אתם קבעתם: אור עמרמי ברוקמן ביצע את האודישן הטוב ביותר בפרק הראשון של 'הכוכב הבא'. הזמר הצעיר זכה ב- 59.38% מקולות הגולשים. אלה-לי להב במקום השני.

 

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שאור עמרמי ברוקמן הוא המתמודד אשר הפתיע את הגולשים עם אודישן מצויין במהלך הפרק הראשון של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. הביצוע של ברוקמן לשיר "מה אתה רוצה ממני" (במקור של חנן בן ארי) נבחר על ידי 59.38% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים הראשון.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים הראשון?

אור עמרמי ברוקמן גנב את ההצגה במהלך הפרק הראשון של העונה. הזמר הצעיר, בן 16 מתל אביב, סיפר במהלך התכנית הראשונה כיצד אומץ בגיל שנה וחצי על ידי שני אבות. הביצוע שלו לשיר "מה אתה רוצה ממני" השאיר את השופטים והצופים בבית פעורי פה, מה שהביא לזמר לא פחות מ-97%, נתון שהוגדר כשיא של כל עונות "הכוכב הבא". בנוסף, הספיק הזמר בסוף השבוע האחרון להתראיין בתכנית הטלוויזיה "גלית ואילנית".



שיא כל הזמנים?

למרות שבקשת מיהרו להכריז על "השיא שנשבר", מתברר שהשיא הזה כבר נשבר בעבר ואפילו פעמיים. ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2015" עלתה לבמה הזמרת אוה על קנרש בביצוע לשיר "Make You Feel My Love" והשיגה ניקוד זהה. גם ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2018" עלתה הזמרת זוהר רזיאל לבצע את השיר "Back to Black" וזכתה ב- 97% הצבעה. נתון שלא עזר לה לבסוף להתקבל לנבחרת העונה.



חנן בן ארי מגיב

הקשר של עמרמי ברוקמן לחנן בן ארי לא התחיל באודישן המדובר. מתברר שבאחת מהופעותיו בזאפה חיפה, חנן קלט את אור ליד הבמה והחליט להעלות אותו ולבצע יחד איתו את "אמא אם הייתי יכול". בעקבות האודישן המעולה ב"כוכב הבא" אמר חנן בן ארי בתכנית "גלית ואילנית": "זה היה מדהים. זה שיר שמגיע מהקרביים שלי אז כל פעם שמישהו אחר שר אותו אני מאוד חשדן. אור לקח את זה כל כך למקום שלו. הוא נתן לזה אינטרפרטציה אחרת, עם הסלסולים משלו. הוא הפך את זה ממש לביצוע שלו. רואים שזה אדם שעבר בחיים שלו דברים. אני אוהב אותך אור, אתה זמר ענק".

במקביל לאודישנים ל'הכוכב הבא 2020' הוציא הזמר סינגל בכורה בשם "אין סוף מחשבות" שאותו כתב והלחין בעצמו.



את המקום השני בסקר שלנו קוטפת אלה-לי להב עם הביצוע שלה לשיר "You Don't Own Me" עם 21.88% מהקולות. אוהד שרגאי מתברג רק במקום השלישי עם 12.5% מהקולות. רביב כנר זכה במקום הרביעי מאחר ורק 6.25% מהגולשים שלנו סברו שהביצוע שלו היה הטוב ביותר בפרק הראשון. דניאל בן-אפריים לא קיבלה אפילו קול אחד ולכן היא מדורגת במקום האחרון.

פרק האודישנים השני ישודר הערב, 23 בנובמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.