העונה השביעית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020' החלה! חמישה מתמודדים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: אוהד שרגאי, אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, רביב כנר ודניאל בן-אפריים.

 

הערב זה קרה… העונה השביעית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון' לשנת 2020 יצאה הערב לדרך! הפרק הראשון החל עם שבעה אודישנים כאשר חמישה מתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת צלחו את האודישן הראשון והמשיכו לשלב הבא.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

אלה-לי להב

הנערה המקסימה, אלה-לי להב בת ה- 16 משוהם, ביצעה את השיר "You Don't Own Me" (במקור של Grace) בביטחון רב. הזמרת הצטיינה בעיקר בחלקים הנמוכים של השיר ונתנה ביצוע סוחף. הזמרת זכתה ב- 95% הצבעה.

אוהד שרגאי

אוהד שרגאי, בן 36 מכפר סבא, יוצא "כוכב נולד", חבר בהרכב עילי בוטנר וילדי החוץ וכותב השיר "Home" לאירוויזיון 2019. הזמר הגיע עם חשש כבד להתמודד בתחרות מול זמרים ידועים ואלמוניים בתקווה לייצג את ישראל באירוויזיון כזמר. הערב ביצע הזמר את השיר "I Wanna Dance with Somebody" (במקור של Whitney Houston) בעוצמה רבה כמו שרק הוא יודע. השאלה אם גרסת הפסנתר של השיר הערב הייתה דומה יותר ל- "Arcade" או ל- "Home"? שרגאי זכה ב- 88% הצבעה.



רביב כנר

רביב כנר הוא מתופף בן 25 מנס ציונה. הזמר ביצע את השיר "Angels" (במקור של Robbie Williams) בצורה מרגשת בהקשר לסיפור חייו לפיו איבד כמה מחבריו במהלך 'צוק איתן'. הזמר זכה ב- 93% הצבעה.

דניאל בן-אפריים

הזמרת, בת 20 מראשון לציון, היא חיילת ומופיעה עם יובל המבולבל בהופעותיו ברחבי הארץ. דניאל ביצעה את השיר "נשימה" (במקור של שירי מימון) בביצוע קולי מדוייק ומרשים אשר למרות זאת גרם לצוות השופטים להתלבט האם מגיע לדניאל לעבור לשלב הבא. הזמרת זכתה לבסוף ב- 72% הצבעה.

אור עמרמי ברוקמן

אור, בן 16 מתל אביב, ביצע את השיר "מה אתה רוצה ממני" (במקור של חנן בן ארי). הזמר הצעיר נתן ביצוע מהפנט, מצמרר, כובש, מושלם… באמת, ביצוע שלא יאמן עבור ילד בן 16! הזמר זכה ב- 97% ולטענתו של אסי עזר, מדובר בשיא ההצבעות בכל 7 העונות של התחרות.



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

  • אילור בר – "Power" (במקור של Little Mix) – בביצוע מושלם שהזכיר לי את הזמרות הגדולות שמייצגות לרוב את מלטה באירוויזיון (זה טוב?). 67% הצבעה.
  • נועה ממן – "חייאתי" (במקור של נסרין קדרי). 60% הצבעה.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים הראשון?

פרק האודישנים הבא ישודר ביום שבת, 23 בנובמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.