דוראל סעדון, הכוכב הבא 2020, MAKO

דוראל סעדון: כל הפרטים על הזמר המוכשר אשר מתמודד ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" ועשויה להפתיע את כולנו באירוויזיון 2020.

דוראל סעדון, בן 20 מבאר שבע, הגיע לאודישן הראשון נרגש מאוד. דוראל התגייס לצנחנים אך לאחר מספר שבועות חלה בדלקת פרקים ממנה סועל עד היום ובעקבות זאת הצבא שחרר אותו.

לפני האודישן הראשון סיפר לשופטים כי מגיל 4 הוא ניגן ושר עם אביו לפני כל לילה אך אביו נפטר כשהיה בן 9. האהבה למוסיקה גברה עליו וכעת הוא מבין, שלמרות החשש מאודישנים, הוא יוכל לעסוק במוסיקה רק אם יגיע לאודישנים וירשים את כולם.



'הכוכב הבא': האודישן הראשון – "Someone You Loved"

באודישן הראשון ביצע את השיר "Someone you Loved" (במקור של Lewis Capaldi) והפתיע את כולם עם קול מלאכי ומרגש, אולי המרגש ביותר עד כה העונה! סיפור חייו של הזמר הבאר שבעי תרם להתרגשות והתמיכה בזמר הצעיר… אודישן מעולה! דוראל סעדון גנב הערב את ההצגה! 95% הצבעה.

דוראל סעדון השאיר רושם רב על הצופים והשופטים לאחר האודישן הראשון. הוכחה לכך היא שהזמר נבחר לאודישן הטוב ביותר בפרק הרביעי על ידי קהל הגולשים באתר.



'הכוכב הבא' – האודישן הגורלי – "Heaven"

בשלב האודישן הגורלי בחר הזמר לשיר את “Heaven” (במקור של Bryan Adams) וביצע אותו שוב בצורה מעולה ומרגשת! סטטיק אמר עליו ש”אתה היהלום שאנחנו מגלים פה! אני ממש מתרגש על פעם שאתה עולה לשיר”. כל השופטים העבירו את דוראל סעדון כך שהזמר קיבל 100% הצבעה ולכן נכנס ישירות לנבחרת הסופית.

עם סיום האודישן, נבחר דוראל סעדון בפעם השנייה ברציפות לאודישן המצטיין, כאשר גולשי האתר בחרו בזמר הצעיר לאודישן הטוב ביותר בפרק השלישי של שלב האודישן הגורלי.

 

'הכוכב הבא' – דו קרב – 20 הגדולים

דוראל סעדון בחר לשיר בשלב הדו קרב את השיר "All Of Me" (במקור של John Legend). אז ככה… זה נכון שדוראל סעדון הוא אחד הזמרים הטובים והמרגשים בעונה הזו, זה נכון שתכניות הריאליטי מחכות ל"רגעי דרמה" מהסוג הזה בהם זמר אלמוני מצליח לעשות את הבלתי אפשרי ולנצח למרות שהוא טעה ובגדול במהלך ביצוע השיר – אבל, יש כאן בעיה… דוראל סעדון לא יכול לעמוד על בימת האירוויזיון בעוד ארבעה חודשים ולומר לכל העולם "התבלבלתי במילים" בהופעה חיה. האירוויזיון זה לא תכנית ריאליטי ושם זה לא יעבוד. אמדורסקי אמר לו "האמת שזה היה אדיר. נכנסת לבור והוצאת את עצמך מהבור לבדך". "זה קורה לכולם" אמר לו אסי עזר. 88% הצבעה – כחול מכל השופטים.

דוראל סעדון מנצח בדו קרב ומבטיח את מקומו בשלב הבא, לאחר שהוא מנצח את רביב כנר שקיבל 55% הצבעה.

בסקר שנערך ב- EuroMix העניקו הגולשים לדוראל סעדון את המקום ה- 15 בלבד עבור הביצוע לשיר "All Of Me". אלה-לי להב קטפה את המקום הראשון.

'הכוכב הבא' – דו קרב – 16 הגדולים

דוראל סעדון ועדן זהר סיון התמודדו יחד מול עדן אלנה ומורן אהרוני. דוראל ועדן בחרו לשיר את "Stand By Me" (במקור של Ben E. King) ולמרות ביצוע קולי מושלם, משהו בביצוע לא זרם ולא חידש שום דבר. אמדורסקי אמר עליהם "אני חושב שהם מדהימים", איתי לוי אמר להם "זה היה ביצוע שובה לב ברמות אבל היה חסר לי עוצמה וכוח". 75% הצבעה – אדום מאיתי לוי. עדן אלנה ומורן אהרוני קיבלו 92% הצבעה ולכן דוראל הועמד להדחה. בסיום התכנית החליטו השופטים שהזמר המוכשר צריך להמשיך לשלב הבא.

'הכוכב הבא' – הכיסא החם – 13 הגדולים

דוראל סעדון התמודד בשלב ה"כיסא הם" והיה זקוק ל- 44% הצבעה כדי להבטיח את מקומו בשלב הבא. הזמר בחר לשיר את "The Reason" (במקור של Hoobastank). דוראל שריגש אותי מאוד בפרקים הראשונים של העונה לא מצליח לעשות זאת בפרקים האחרונים. שוב, ביצוע בעייתי לזמר בעיקר מבחינה קולית – ולי אישית לא ברור הניקוד הגבוה. אמדורסקי אמר ש"זה לא נשמע לי הנוף הנכון לך, עד עכשיו שרת דברים שהם יותר R&B ומשהו בחיבור הזה לא נכון". שירי מימון הצטרפה לדעתו של אמדורסקי. 77% הצבעה – אדום מאמדורסקי. דוראל סעדון ממשיך לשלב הבא.



'הכוכב הבא' – דו קרב – 12 הגדולים

דוראל סעדון התמודד בדו קרב מול עדן אלנה. כדי להבטיח אות מקומו בשלב הבא הוא צריך להשיג 92% הצבעה. הערב בחר לשיר את "Titanium" (במקור של David Guetta). הזמר העניק הערב ביצוע נקי ומדוייק ומאוד מרגש. אחד הביצועים הטובים והמרגשים של הזמר. קרן פלס אמרה "רציתי להגיד לך שבחיים, עם השנים, אתה מגלה שהילדים שהכי הציקו להם והכי היו דחויים אלה התותחים הכי כבדים אחר כך בחיים האמיתיים". "היה וואו… אני הצטמררתי", הוסיפה שירי מימון. 85% הצבעה – כחול מכל השופטים. דוראל אמנם הפסיד בדו-קרב אך המשיך לשלב הבא.

'הכוכב הבא' – הכיסא החם – 11 הגדולים

דוראל סעדון צריך מעל 57% הצבעה כדי להבטיח את מקומו. דוראל, שפתח את העונה בהצלחה רבה, בחר לבצע את "לפני שייגמר" (במקור של עידן רייכל) ועשה זאת בצורה מאוד בעייתית. ביצוע מאוד לא סוחף שמדגיש את הפער הגדל בינו לבין יתר המתמודדים בתחרות, ובשיאו – דוראל שוב מתבלבל במילים. שירי אמרה לדוראל "ממש קשה לי לתת את האדום הזה והתלבטתי לאורך כל השיר, כי זה היה מקסים, אבל זה נשאר שם, אני מכירה אותך ואני יודעת למה את מסוגל". 54% הצבעה – כחול מאמדורסקי וסטטיק ובן אל. עם סיום השיר דוראל הועמד להדחה ולבסוף בחרו השופטים להיפרד מהזמר.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.