© Eurovision.tv

מונטנגרו מאשרת את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך בהולנד. שיטת הבחירה של הנציג והשיר של מונטנגרו לאירוויזיון הבא עדיין לא ידועה.

רשת הטלוויזיה של מונטנגרו, RTCG, מאשרת את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך ברוטרדם. בשלב זה לא ידוע כיצד ייבחר הנציג והשיר של מונטנגרו לאירוויזיון הקרוב.




סאברייה ווליץ' (Sabrija Vulic), ראש המשלחת של מונטנגרו לאירוויזיון, הצהיר בעבר כי ישמח לראות את הקדם האירוויזיון של מונטנגרו, הידוע בשם Montevizija, גדל מ- 5 שירים לכמות גדולה יותר של שירים. זאת במטרה לתת הזדמנות לזמרים חדשים להופיע בפני קהל רב ואולי אף להגיע לתחרות האירוויזיון.




מאז 2018 בחרה מונטנגרו את נציגיה בעזרת תחרות הקדם אירוויזיון, כאשר בין השנים 2009-2017 נבחרו הנציגים בבחירה פנימית.

זוכי הקדם אירוויזיון האחרון, 2019 Montevizija, היו להקת D MOL אשר ייצגה את מונטנגרו באירוויזיון 2019 עם השיר "Heaven". הלהקה השתתפה בחצי הגמר הראשון, שם דורגה במקום ה- 16 עם 46 נקודות ולכן לא התמודדה בגמר האירוויזיון.

37 מדינות הכריזו עד כה כי הן מעוניינות להשתתף באירוויזיון הקרוב: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, אזרבייג'אן, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אסטוניה, בלגיה, בלרוס, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, יוון, ישראל, לטביה, ליטא, מונטנגרו, מלטה, מקדוניה הצפונית, נורווגיה, סלובניה, סן מרינו, ספרד, סרביה, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסיה, שוודיה ושוויץ.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!