אזרבייג'אן מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2020 אשר ייערך בהולנד. שיטת הבחירה של הנציג והשיר האזרי לאירוויזיון הבא עדיין לא פורסמה.

רשת הטלוויזיה האזרית, İctimai, מאשרת את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך ברוטרדם. בשלב זה לא ידוע כיצד ייבחר הנציג והשיר האזרים לאירוויזיון הקרוב אך מאז 2015 נוהגים באזרבייג'אן לבחור את הנציג האזרי בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה.



הנציג האחרון של אזרבייג'אן באירוויזיון 2019 היה הזמר צ'ינגיז (Chingiz) אשר ייצג את המדינה עם השיר "Truth". הזמר זכה בגמר הגדול במקום ה- 8 עם 302 נקודות. תוצאה זו נחשבת לתוצאה הטובה ביותר של אזרבייג'אן מאז אירוויזיון 2013.




34 מדינות הכריזו עד כה כי הן מעוניינות להשתתף באירוויזיון הקרוב: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אסטוניה, בלגיה, בלרוס, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, יוון, ישראל, לטביה, ליטא, מקדוניה הצפונית, נורווגיה, סלובניה, סן מרינו, ספרד, סרביה, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, רוסיה, שוודיה ושוויץ.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!