הערב ייבחר השיר הישראלי שתבצע עדן אלנה באירוויזיון 2021. השיר הזוכה ייחשף במהלך משדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שישודר ב'כאן 11' בשעה 21.15.

צילום: ערן לוי

הערב סוף סוף זה יקרה! ישראל תבחר את השיר אשר תבצע עדן אלנה על בימת אירוויזיון 2021! זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" לא זכתה לייצג את ישראל בשנה שעברה בשל התפרצות מגפת הקורונה – אבל השנה זה סוף סוף יקרה! תאגיד השידור הישראלי בחר להמשיך עימה את שיתוף הפעולה. שלושה שירים הגיעו לשלב הסופי והם: "La La Love", "Set Me Free" ו- "Ue La La".




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

לצערנו עדן לא תבצע הערב את השירים בהופעה חיה, אלא במהלך השידור יוצגו הקליפים הרשמיים. בנוסף, ישולבו בו קטעי וידאו החושפים את היוצרים מאחורי שירי הגמר ואת המפגש הראשוני בין היוצרים לזמרת הצעירה. בתאגיד מתעקשים שלא לחשוף בשלב זה את היוצרים אשר עומדים מאחורי השירים כדי למנוע הטייה של התוצאות. את המשדר תנחה מנחת אירוויזיון 2019 – לוסי איוב. אורך המשדר כשעה.

ההצבעה כבר כעת בעיצומה, ההצבעה מתבצעת באפליקציה של תאגיד השידור שניתנת להורדה בקישור הבא: https://tinyurl.com/y2rnycu5. הזדמנות נוספת להצבעה תיפתח גם במהלך המשדר הערב. השיר הזוכה יבחר על ידי הצבעת הצופים בלבד – כלומר, שופטים לא ייקחו חלק בקביעת השיר הזוכה. קהל לא יהיה נוכח בצילומי המשדר בשל מגבלות הקורונה.




בשלב זה לא ידוע מתי נזכה לראשונה לשמוע את השיר הנבחר בביצוע חי על ידי הזמרת הצעירה.

על פי סקר שערכנו בימים האחרונים, גולשינו מעדיפים את השיר "Set Me Free" אשר זוכה ב- 42.93% מקולות הגולשים. במקום השני מדורג השיר "Ue La La" כאשר ההפרש בינו לבין השיר המוביל הוא כ- 12% מקולות הגולשים.

רוצים להישאר מעודכנים? עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו!




מה חושבים בישראל ובאירופה על השירים? גלו בוידאו הבא:

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!