"Set Me Free" הוא השיר המועדף עליכם לייצוג ישראל באירוויזיון 2021, כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. השיר זכה ב- 42.93% מקולות הגולשים.

צילום: ערן לוי

בסקר ענק שנערך באתר, בו הצביעו כ- 1,400 גולשים, אתם קבעתם שהזמרת עדן אלנה צריכה לבצע את השיר "Set Me Free" באירוויזיון 2021. השיר נבחר מתוך שלושה שירים שהוצגו על ידי תאגיד השידור הישראלי. "Set Me Free" זכה ב- 42.93% מקולות הגולשים. משדר "השיר הבא לאירוויזיון 2021", בו ייחשף השיר הזוכה אשר ייצג אותנו באירוויזיון, ישודר הערב בשעה 21.15 ב'כאן 11'. את המשדר תנחה לוסי איוב ואורכו כשעה.

במקום השני (30.56% מקולות הגולשים) דורג השיר "Ue La La" ולמקום השלישי (26.51% מקולות הגולשים) בחרתם בשיר "La La Love".




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

תוצאות הסקר:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ישראל באירוויזיון?

כמות הצפיות לקליפים בערוץ היוטיוב הרשמי של התאגיד צמודה הרבה יותר כאשר ברגעים אלה "Ue La La" עם 43 אלף צפיות, "Set Me Free" עם 44 אלף צפיות ו- "La La Love" מוביל עם 48 אלף צפיות.

ההצבעה הרשמית לשיר הישראלי באירוויזיון 2021 עדיין בעיצומה. ההצבעה מתבצעת באפליקציה של תאגיד השידור שניתנת להורדה בקישור הבא: https://tinyurl.com/y2rnycu5. הזדמנות נוספת להצבעה תיפתח גם במהלך המשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021". עוד לא הצבעתם? הצביעו באפליקציה עכשיו!




עוד לא שמעתם את השירים? לחצו על שם השיר להאזנה!

La La Love  |   Set Me Free  |  Ue La La

עדן אלנה, MAKO

עדן אלנה – מי זו?

בת 20, נולדה ב- 7 במאי 2000 בקטמון שבירושלים. היא זכתה בעונה השלישית של "אקס פקטור" בישראל ובעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שבה נבחרה לייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2020. התחרות בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה בעולם אך תאגיד השידור הישראלי בחר להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת הצעירה גם לקראת אירוויזיון 2021.

"השיר שלנו לאירוויזיון 2021"

השיר הזוכה ייחשף במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שישודר הערב, יום שני, בשעה 21:15 בהנחייתה של לוסי איוב. במשדר זה ישודרו שוב הקליפים הרשמיים וישולבו בו קטעי וידאו החושפים את היוצרים מאחורי שירי הגמר ואת המפגש הראשוני בין היוצרים לזמרת הצעירה. בתאגיד מתעקשים שלא לחשוף בשלב זה את היוצרים אשר עומדים מאחורי השירים כדי למנוע הטייה של התוצאות. בשלב זה לא ידוע מתי נזכה לראשונה לשמוע את השיר הנבחר בביצוע חי על ידי הזמרת הצעירה.




מה חושבים בישראל ובאירופה על השירים? גלו בוידאו הבא:

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!