הודלפו שמות היוצרים: אלין כהן, נוי אייזן, Knob, גיל ויין, גל מלכה ועידו נצר הם היוצרים אשר עומדים מאחורי השירים שעלו לשלב הסופי בהליך הבחירה של השיר הישראלי לאירוויזיון 2021.

אמש הדליף כתב הבידור של "ישראל היום", ערן סוויסה, את שמותיהם של שלושת השירים שעלו לשלב הסופי של הליך הבחירה הישראלי לאירוויזיון. הבוקר הודלפו שמות היוצרים. את השיר "Ue La La" כתבו נוי אייזן (דה וויס 2014) ואלין כהן (ביוטרית ובעלת מותג איפור). עוד שותפים לכתיבת השיר הם הצמד Knob שהם למעשה ניב כהן ומיטל פטש-כהן שהתמודדו בקדם אירוויזיון 2011 עם השיר "אוהב את זה" (מקום 8).

יוצרים נוספים שיתמודדו בשלב הגמר הם גיל ויין שכתב לבניה ברבי את "אל תשאלי", גל מלכה שכתב יחד עם סטטיק את "בא לה לרקוד", ועידו נצר שהוא כותב ומלחין, נכדו של היוצר הידוע אפי נצר.

תאגיד השידור ביקש לשמור בסודיות את זהות היוצרים של השירים המתמודדים בהליך הבחירה של השיר הישראלי לאירוויזיון 2021 כדי לא להעניק יתרון מסויים לאחד השירים על סמך יוצריהם. בתאגיד תכננו לחשוף את שמות היוצרים רק ב- 25 בינואר, במהלך המשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שהנחייתה של לוסי איוב, בו ייחשף השיר הזוכה אשר תבצע עדן אלנה באירוויזיון.

גם חשיפת שמות השירים הודלפה מוקדם מהצפוי. בתאגיד מסרו שהם אינם מאשרים את הידיעות וכי ההכרזה הרשמית על שלושת השירים צפוייה להתקיים ב- 3 בינואר, ביום ראשון הקרוב. השירים אשר יעלו לשלב הסופי יוקלטו מחדש על ידי עדן אלנה וייחשפו בגרסתם החדשה ב- 18 בינואר, אז יפתח שלב ההצבעה האחרון בו יבחרו המאזינים וצוות שופטים מיוחד את השיר אשר ייצג את ישראל באירוויזיון. ההצבעה תתקיים החל מה- 18 בינואר ועד ה- 24 בינואר.

שמות השירים אשר התמודדו בשלב הראשוני:

לחצו על שם השיר להאזנה!

מקור: ערן סוויסה – אינסטגרם

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!