האזינו: נחשפו שבעת השירים אשר מתמודדים בקדם אירוויזיון הפיני – UMK 2021. האזינו לשירים.

בשבוע שעבר נחשפו מידי יום שבעת השירים אשר מתמודדים בקדם אירוויזיון הפיני – UMK 2021. האזינו לשבעת השירים אשר יתמודדו בגמר הגדול שייערך ב- 20 בפברואר.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

השירים המתמודדים ב- UMK 2021:

Oskr – "Lie"

Teflon Brothers X Pandora – "I Love You"

Danny – "Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua"




Laura – "Play"

Aksel – "Hurt"

Blind Channel – "Dark Side"

Ilta – Kelle mä soitan

 




מתמודדים מוכרים:

  • לאורה (Laura) ייצגה את אסטוניה באירוויזיון 2005 כחלק מלהקת Suntribe שכשלה לעלות לגמר והגיעה רק למקום ה- 20 בחצי הגמר. לאורה חזרה לבימת האירוויזיון בשנת 2017 יחד עם קויט טומה (Koit Toome) כאשר השניים ביצעו את השיר "Verona" שלמרבה ההפתעה כשל גם כן והגיע רק למקום ה- 14 בחצי הגמר. נציין שגם קויט טומה מנסה לשוב השנה לבימת האירוויזיון ויתמודד ב- Eesti Laul האסטוני. הזמרת השתתפה גם בקדמי האירוויזיון של אסטוניה בשנים 2007, 2009 ו- 2016.
  • אקסל (Aksel) זכה ב- UMK 2020 ואמור היה לייצג את פינלנד באירוויזיון האחרון שבוטל בשל מגפת הקורונה. הזמר הגיש את השיר "Hurt" לוועדה הפינית כמו כל יתר המתמודדים ולא קיבל עדיפות מסויימת או שריון בתחרות. אקסל הודיע בחודש אפריל שינסה שוב לייצג את פינלנד אך בחודש נובמבר הודיע כי לא יגיש לבסוף שיר לתחרות. מתברר שהזמר החליט לבסוף שכן להגיש את שירו ואף נבחר להתמודד בגמר.
  • דני (Danny), בן 78, הוא זמר שלאגרים פיני שמנסה לייצג את פינלנד בפעם השביעית. דני כמעט הצליח להגיע לאירוויזיון עם השיר "Pieni sana" אשר הגיע למקום השני בקדם אירוויזיון הפיני בשנת 1966(!!!).
  • הזמרת אנלי מאגנוסון שידועה בשם פנדורה (Pandora), בת 50, התמודדה במלודיפסטיבלן השוודי בשנת 2003 עם השיר "You" שהגיע למקום האחרון בחצי הגמר. ב- 2004 ניסתה שוב לייצג את שוודיה עם השיר "Runaway" שהפעם הגיע למקום החמישי בחצי הגמר.




סקר: איזה שיר צריך לייצג את פינלנד באירוויזיון 2021?

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את פינלנד באירוויזיון 2021?

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!