הזמר הפיני, אקסל (Aksel), הודיע שינסה שוב לייצג את פינלנד באירוויזיון 2021 ויגיש את מועמדותו לקדם אירוויזיון הפיני (UMK). זאת למרות שמפיקי התחרות סירבו לשריין עבורו מקום בתחרות.

[addtoany]

 

הזמר אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta) נבחר לייצג את פינלנד באירוויזיון 2020 עם השיר "Looking Back", אך כידוע התחרות בוטלה ובפינלנד החליטו לקיים לקראת האירוויזיון הבא קדם אירוויזיון חדש. מפיקי התחרות אף הדגישו כי הם אינם מתכוונים לשריין עבור אקסל מקום בגמר, למרות שהזמר לא זכה לעמוד על בימת האירוויזיון.




למרות זאת, הזמר אקסל חשף בתכנית "Eurovision Song Concerts" שהוא ינסה שוב לייצג את פינלנד באירוויזיון 2021. "למרות שאני מאוכזב מכך שהאירוויזיון בוטל, אני שמח לבשר שאנחנו עובדים על שירים חדשים, ואנחנו עומדים להגיש שיר ל- UMK בשנה הבאה. בינתיים תודה לכל מי שתמך בי!"

החלטתו האמיצה של אקסל להתמודד שוב בקדם אירוויזיון המקומי אינה מובנת מאליה. מתמודדים כמו דאדי פרייר (Daði Freyr) האיסלנדי, אולריקה (Ulrikke) הנורווגית והצמד בן וטן (Ben & Tan) מדנמרק הודיעו שלא יסכימו להתמודד בקדם אירוויזיון נוסף. עד כה 7 מדינות הודיעו כי יערכו קדם אירוויזיון: דנמרק, ליטא, פינלנד, פורטוגל, נורווגיה, אסטוניה ושוודיה.




זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!