אקסל קנקאנרנטה החליט שלא להתמודד בקדם אירוויזיון של פינלנד שצפוי להערך ב- 20 בפברואר. "אני לא שולל התמודדות בעתיד", אמר הזמר. 

אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta), שנבחר לייצג את פינלנד באירוויזיון 2020 שבוטל, הודיע כבר בחודש אפריל שינסה שוב לייצג את פינלנד באירוויזיון 2021 ויגיש את מועמדותו לקדם אירוויזיון הפיני הידוע בשם UMK. כעת, מודה הזמר שאכן עבד על שיר לתחרות הקרובה אך החליט שלא לשלוח אותו לתחרות.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

בראיון לאתר הפיני Voice.fi, אומר הזמר: "תכננתי להגיש מועמדות, אך ויתרתי. אני לא שולל התמודדות בעתיד, אבל נראה". אקסל קנקאנרנטה זכה במקום הראשון ב- UMK 2020 ואמור היה לייצג את פינלנד באירוויזיון 2020 עם השיר "Looking Back". "אם הייתי מקבל שריון אוטומטי בקדם אירוויזיון אז אולי כן הייתי מתמודד. אבל מצד שני, אני לא מעוניין ביחס מיוחד". יחד עם זאת, הוא מסכם את חוויותיו ב- UMK כחיוביות ביותר.

שבעת המתמודדים ב- UML יחשפו ב- 19 בינואר. התחרות צפויה להערך ב- 20 בפברואר.




מקור:  Voice.fi

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!