עדן אלנה, הכוכב הבא 2020, צילום מסך קשת12

עדן אלנה נבחרה אמש לייצג את ישראל באירוויזיון 2020 אך לאחר בחירתה נרשמה ירידה בדירוג של ישראל בטבלת ההימורים. איטליה מובילה ואילו רוסיה במקום השני.

[addtoany]

 

עדן אלנה נבחרה אמש לייצג את ישראל  באירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם שבהולנד, בתקווה להביא לישראל את הזכייה החמישית. יחד עם זאת, לאחר בחירתה נרשמה דווקא אכזבה מסויימת שבאה לידי ביטוי בירידה של ישראל בטבלאות ההימורים. לפני גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" דורגה ישראל במקום ה- 25 ואילו כעת, לאחר שידוע מי תיהיה נציגת ישראל באירוויזיון, ירדה ישראל אל המקום ה- 29 מתוך 41 מדינות.



חשוב להדגיש – בשלב זה טבלאות ההימורים לא אומרות דבר, וכלל לא ניתן לשפוט את ישראל עד שלא ייבחר השיר הישראלי לאירוויזיון. גם המדינות אשר עומדות בראש טבלת ההימורים: איטליה, רוסיה ושוודיה עדיין לא בחרו זמר או שיר ולכן הן עומדות בצמרת הטבלה בעיקר בשל ההצלחה של המדינות בשנים האחרונות.

וויליאם לי אדמס מ- Wiwibloggs אמר על עדן אלנה: "ההתרשמות הכללית שלי חיובית, תמיד כששרים גרסת כיסוי לשירים של ריהאנה או ביונסה קשה להתעלות על המקור, אבל ברגע שהיא תשיר שיר מקורי היא תהפוך את השיר לשלה בזכות הכישרון שלה. היא יכולה לבצע גם בלדה וגם שיר מקפיץ".



מתוך המדינות אשר חשפו עד כה את שירן לאירוויזיון, צ'כיה מדורגת במקום ה- 15, ספרד במקום 20 ואלבניה במקום 35. בסוף השבוע הקרוב ייבחרו השירים של איטליה, אוסטרליה, לטביה ויתכן שגם השיר של מלטה ייחשף ביום שבת.

מתוך: eurovisionworld.com



הליך בחירת השיר לאירוויזיון

השיר הישראלי יבחר ב- 3 במרץ במסגרת קדם אירוויזיון פרטי שיקרא "השיר הבא לאירוויזיון" שבו תבצע עדן אלנה ארבעה שירים אשר יועמדו לבחירת צוות שופטים והצופים בבית. משקל ההצבעה של הועדה המקצועית – 50%; קהל – 40%; נקודת/ות שיפוט – 10%. יוצרים אשר מעוניינים לכתוב עבור הזמרת שירים לקדם האירוויזיון מוזמנים לעשות זאת עד ה- 11 בפברואר. לפרטים נוספים – לחצו כאן!

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

[addtoany]