אלה-לי להב ועדן אלנה הבטיחו את מקומן בגמר "הכוכב הבא" אשר יערך ביום שלישי. אוהד שרגאי וללי קולישקין סיימו את דרכם בתחרות. ביום ראשון יערך חצי הגמר השני בו ייבחרו שני מתמודדים נוספים לגמר הגדול.

[fblike][addtoany]

הערב שודר חצי הגמר הראשון של "הכוכב הבא" בו ארבעה מתמודדים נלחמים על שני כרטיסים לגמר. המתמודדים הם: אלה-לי להב, עדן אלנה, ללי קולישקין ואוהד שרגאי. בשלב הראשון חולקו ארבעת המתמודדים לשתי זוגות אשר ביניהם נערך דו קרב. בין שני המפסידים, הודח מתמודד אחד. בשלב השני שלושת המתמודדים ביצעושיר נוסף ומתוכם הודח מתמודד נוסף.

אלה-לי להב – "Only Girl"

אלה-לי להב, הכוכב הבא, MAKO

אלה-לי עולה ראשונה לבמה לבצע את השיר "Only Girl In This World" (במקור Rihanna). ביצוע חזק לאלה-לי למרות מעט אי דיוקים. בנוסף, הייתי רוצה לראות את אלה-לי רוקדת וטורפת יותר את הבמה. אמדורסקי אמר: "פעם ראשונה שהרגשתי עלייך את הלחץ. עם המעמד והקרבה כבר לשלבים הסופיים קצת הרגשתי שזה מחלחל אלייך, וחוץ מזה שאת צורחת נהדר. יפה מאוד" 91% הצבעה – חמישה כחולים.

אוהד שרגאי – "The Logical Song"

אוהד צריך מעל 92% הצבעה כדי לשריין את מקומו בהמשך הערב. אוהד בחר לשיר את "The Logical Song" (במקור של Supertramp). הופעה צבעונית בויזארית כמו שרק שרגאי יכול להביא. ביצוע קולי מושלם אבל כל הקרקס לא עבד עליי. שירי מימון אמרה "הצלחת להכניס אותי למן סרט, לא יכולתי להוריד ממך את העיניים, אתה מביא לבמה כל כך הרבה עומק ועיניין, ואני ממש גאה בך שאתה לא מוותר ואתה מביא את עצמך על אף האדומים של אמדורסקי. אתה אלוף". 60% הצבעה – אדום מאמדורסקי.

אלה-לי להב מנצחת בדו-קרב ואוהד שרגאי בסכנת הדחה.



ללי קולישקין – "Mirrors"

את הדו קרב השני פותחת ללי קולישקין שבחרה לבצע את השיר "Mirrors" (במקור של Justin Timberlake) על במה הזהה להופעתה של תמרה טודבסקה המקדונית באירוויזיון 2019. אחד הביצועים הטובים של הזמרת בתחרות, ביצוע עדין ומרגש והחיוך הממיס בסוף… סוף… "את כאילו לא שייכת לפה. את יכולה להיות בשורה אחת עם מלא זמרות אמריקאיות. יש לך מבטא מושלם וזה פשוט יושב עלייך מדהים", אמרה שירי מימון. 80% הצבעה – אדום מאיתי לוי.

עדן אלנה – "היי שקטה"

עדן אלנה, הכוכב הבא, MAKO

עדן אלנה צריכה מעל 81% הצבעה כדי לשריין את מקומה בהמשך הערב. עדן בחרה לשיר את "היי שקטה" (במקור של ריקי גל). ביצוע נקי ומרגש אך הפעם משהו לא עבד. הביצוע לא "התפוצץ" ולא הגיע ל"שיא". "את בחצי הגמר, התחרות היא בלתי אפשרית, אני מצפה ממך להביא את הכוח שלך, את העוצמה. הייתה לי תחושה שרק את ללי, ראית את אלה-לי, ואמרת איך אני מבדלת את עצמי מהן. הן נורא פופיסטיות, בוא נביא משהו אחר… אבל זה לא את. שרת את 'אימא' שרת את 'יחפה' וזה הספיק לנו", אמרה שירי מימון. 64% הצבעה – אדום מפלס, מימון ואמדורסקי.

ללי קולישקין מנצחת בדו-קרב ועדן אלנה בסכנת הדחה.



בשלב זה, התבקשו השופטים להדיח מתמודד אחד: אוהד שרגאי או עדן אלנה. בסיום התייעצות בחרו השופטים להבחר מאוהד שרגאי אשר נפרד מהתחרות וכבר לא ייצג את ישראל באירוויזיון 2020.

כאמור, בשלב הבא עלו שלושת המתמודדות לבצע שיר נוסף, כאשר לאחר סיום הביצועים בחרו השופטים להפרד ממתמודד נוסף. הביצועים היו ללא הצבעות תוך כדי השיר. בתום שלושת הביצועים השופטים והקהל הצביעו לשירים בשיטת האירוויזיון: 12 נק' למקום הראשון, 10 נק' למקום השני ו- 8 נק' למקום השלישי.

ללי קולישקין – "Writing's On The Wall"

ללי קולישקין בחרה לבצע את השיר "Writing's On The Wall" (במקור של Sam Smith) בשלב הגורלי, רגע לפני הגמר הגדול. ללי מלווה בשישיית כלי מיתר ונתנה ביצוע מדהים! היא הביאה את כל היחוד שלה לבמה הזו והביצוע היה מרהיב. הייתי מציע לללי קצת לסלסל פחות – אבל פרט לזה היה מדהים! "מהאירוויזיונים שראיתי ואלה שלא ראיתי אני חושב שאת מהווקליסטים הטובים שישראל אי פעם שלחה או תשלח. זמרת כל כך טובה" אמר אמדורסקי.

אלה-לי להב – "Royals"

אלה-לי בחרה לבצע את השיר "Royals" (במקור של Lorde). בימוי בימתי מאוד לא טוב, הופעה משעממת ולא מעניינת לשיר מצויין. הבקורת הזו לא מופנת לאלה-לי אלא יותר להפקה אשר לא תרמה לזמרת להתבלט. מצד הזמרת, ביצוע קולי מצויין. אין ספק שאלה-לי היא זו שצריכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2020.  אמדורסקי אמר "הקול שלך הוא ייחודי, זה מה שיפה. כשעושים פופ אז הרבה פעמים הנטייה היא שכולם כבר שרים אותו דבר. יש לך סאונד שהוא משלך".

עדן אלנה – "Listen"

עדן אלנה בחרה לבצע את השיר "Listen" (במקור של Beyoncé). ביצוע מושלם. נקודה. אין צורך להרחיב – רק להאזין שוב לביצוע ולהנות מכל שנייה. סטטיק אמר "למה? זה לא שלב קשה לעשות את זה כל כך קשה בשבילנו. מניין הקול הזה הגיע? למה את עושה לי את זה? אנחנו צריכים עכשיו לעשות החלטות חשובות ואנחנו בבעיה קשה".



שלב הניקוד החל:
קרן פלס העניקה 8 נק' לללי, 10 נק' לעדן ואלה-לי עם 12 נק'.
איתי לוי העניק 8 נק' לללי, 10 נק' לעדן ואלה-לי עם 12 נק'.
סטטיק העניק 8 נק' לללי, 10 נק' לאלה-לי ועדן עם 12 נק'.
בן אל תבורי העניק 8 נק' לללי, 10 נק' לעדן ואלה-לי עם 12 נק'.
שירי מימון העניקה 8 נק' לאלה-לי, 10 נק' לללי ועדן עם 12 נק'.
אסף אמדורסקי העניק 8 נק' לעדן, 10 נק' לאלה-לי וללי עם 12 נק'.
בסיום הצבעת השופטים, אלה-לי במקום הראשון, עדן אלנה במקום השני ובמקום השלישי – ללי.
העולות לגמר הן אלה-לי להב ועדן אלנה. בתום תחרות מותחת ועונה מצויינת לללי קולישקין, היא הודחה מהתחרות וכבר לא תייצג את ישראל באירוויזיון.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

[fblike][addtoany]