לינוי אקלה, הכוכב הבא 2020,MAKO

אתם קבעתם: לינוי אקלה ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק האודישנים האחרון של 'הכוכב הבא'. אקלה ביצעה את השיר "Get Lucky" וזכתה ב- 37.23% מקולות הגולשים. שירן אבאיו במקום השני.

[fblike]

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שהזמרת לינוי אקלה היא המתמודדת אשר נבחרה לאודישן הטוב ביותר בפרק ה- 15 בו עברו ארבעה מתמודדים נוספים את שלב האודישן הראשון. הביצוע של לינוי לשיר "Get Lucky" (במקור של Daft Punk) נבחר על ידי 37.23% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים ה- 15 (האחרון).



לינוי אקלה, בת 28 מתל אביב, התמודדה ב- 2012 בעונה ה- 10 של כוכב נולד. הזמרת בחרה לשיר את "Get Lucky" (במקור של Daft Punk) בגרסה מאוד אקספירמנטלית. מצד אחד שומעים קול מצויין ומרשים, מצד שני שומעים עיבוד מבולגן ולא קומיוניקטיבי. הזמרת קיבלה רק 41% הצבעה וזכתה ב- SAVE מהשופטים. בצדק! פעם הבאה לינוי חייבת להגיע עם שיר טוב יותר.



תוצאות הסקר

את המקום השני תפסה זמרת הרוק שירן אבאיו אשר בחרה לשיר את השיר "It's My Life" (במקור של Bon Jovi). שירן קיבלה 31.14% מקולות הגולשים. במקום השלישי נמצאת הזמרת הצעירה שירן ערגי שבחרה לשיר את "ירושלים של זהב" וקיבלה בסקר 19.21% מקולות הגולשים. לידור בן עטייה, במקום האחרון, עם 12.42% מקולות הגולשים.

בחירת הגולשים עד כה

אלו הם הפייבוריטים שלכם, הגולשים, על סמך האודישן הראשון: אור עמרמי ברוקמן, עדן אלנה, דנה לפידות, דוראל סעדון, מורן אהרוני, שירה גבריאלוב, דניאל בן חיים, גלית ויצמן, אלן בוצוייר, אלדד כהן, ליאורה יצחק, בר פורמן, ההרצלים, רון פרץ ולינוי אקלה.

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

[fblike]