דנה לפידות, הכוכב הבא 2020, MAKO

אתם קבעתם: דנה לפידות ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק השלישי של 'הכוכב הבא'. הזמרת והכותבת המוכרת זכתה ב- 73.33% מקולות הגולשים. עידו קולטון במקום השני במקום השני.

 

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שדנה לפידות היא המתמודדת אשר נבחרה לאודישן הטוב ביותר בפרק השלישי הקצרצר בו עברו שני מתמודדים בלבד את שלב האודישן הראשון. לפידות זכתה ב- 73.33% מקולות הגולשים ואילו עידו קולטון זכה ב- 26.67% מהקולות.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השלישי?



דנה לפידות, בת 36, זמרת ויוצרת, אשר כבשה את תחנות הרדיו ב- 2008 עם השיר "משוגעת". בשנים האחרונות כתבה שירים מצליחים רבם כמו "יש לך" של שלומי שבת ו"מנגינה" של עדן בן זקן. הזמרת הגדולה בחרה לשיר את השיר "All By Myself" (במקור של זוכת האירוויזיון – Céline Dion) בשלב האודישנים. הקול הנעים והמלטף של לפידות יחד עם העוצמה שיוצאת לזמרת מהקרביים הצליחו להשיג עבורה 88% הצבעה (אמדורסקי שוב הצביע אדום). הביצוע של דנה לפידות היה בלתי נשכח.



רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.