חברת הנדל"ן הספרדית אידאליסטה (idealista) תהיה חברת הנדל"ן הרשמית של תחרות האירוויזיון בשנת 2024. חברת אידאליסטה שתיתן חסות לתחרות האירופית, תעניק חווית מגורים מיוחדת ונוחה לתחרות האירוויזיון.

איגוד השידור האירופי פרסם בחודש ינואר כי חברת השייט העולמית "רויאל קריביאן אינטרנשיונל" (Royal Caribbean International), תהיה חברת השייט הרשמית של תחרות האירוויזיון בין השנים 2024-2025, לחברת השייט הצטרפה גם חברת התעופה הבריטית איזי-ג'ט (EasyJet) אשר תהיה לחברת התעופה הרשמית של תחרות האירוויזיון בשנים 2024-2026, לאחר שנחתם מולם חוזה לשלוש שנים הקרובות לפחות.

אבל הפעם, חברה חדשה מצטרפת לשיתוף פעולה עם התחרות והיא חברת הנדל"ן הספרדית אידאליסטה (idealista), שכבר עבדה עם התחרות בשלוש השנים האחרונות ועכשיו היא מצטרפת לשנה נוספת.




לאידאליסטה יש משרדים בספרד, איטליה ופורטוגל והיא מעצמה גדולה שפועלת ב-30 שפות שונות, כלומר מספקת גם מיקוד בינלאומי רחב, אותו ניתן לראות באלפי משתמשים מכל רחבי העולם המשתמשים בפלטפורמה כדי למצוא בית בכל אחת משלוש המדינות שבהן הוא נמצא. הערכים המיוצגים על ידי האירוויזיון מתאימים באופן מושלם לאלו של אידיאליסטה: כישרון, חדשנות וגיוון הם חלק מהעקרונות של שני המוסדות.

לאחר ההכרזה, שיתפה החברה: "אידאליסטה נשארת מחויבת לתמוך בתרבות וביצירתיות, ובמסגרת הרלוונטיות והגיוון הבינלאומיים שמביא אירוע המוזיקה הגדול בעולם. בנוסף, אידיאליסטה שמחים להיות חלק מרוח האחדות העומדת בלב האירוויזיון, המפגישה את כל המדינות המשתתפות באמצעות מוזיקה".

מקור: eurovision.tv.

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה ב-7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. האולם המארח של התחרות הוא "Malmö Arena", אשר אירח את התחרות גם ב-2013, ומכיל בתוכו כ-15,500 מושבים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[sim