חברת התעופה הבריטית איזי-ג'ט (EasyJet) תהיה חברת התעופה הרשמית של תחרות האירוויזיון בשנים 2024-2026. חברת איזי-ג'ט, שתיתן חסות לתחרות האירופית, תעניק חווית טיסה מיוחדת ונוחה לתחרות האירוויזיון ממגוון ייעדים ברחבי העולם. 

איגוד השידור האירופי פרסם בחודש ינואר כי חברת השייט העולמית "רויאל קריביאן אינטרנשיונל" (Royal Caribbean International), תהיה חברת השייט הרשמית של תחרות האירוויזיון בין השנים 2024-2025. כעת, לחברת השייט מצטרפת חברת התעופה הבריטית איזי-ג'ט (EasyJet) אשר תהיה לחברת התעופה הרשמית של תחרות האירוויזיון בשנים 2024-2026, לאחר שנחתם מולם חוזה לשלוש שנים הקרובות לפחות.

במסגרת השותפות, חברת התעופה תבצע טיסות רחבות ותנגיש את ההגעה למאלמו לחובבי האירוויזיון מכל רחבי העולם. איזי-ג'ט תבצע טיסות ליעד התחרות יותר מכל חברת תעופה אחרת ברחבי אירופה, והיא אמורה להטיס אלפי מעריצי אירוויזיון הנוסעים לאירוע שיתקיים בחודש מאי הקרוב במאלמו, שוודיה.




מרטין אסטרדהל (Martin Österdahl), מפקח האירוויזיון, הביע את התרגשותו ואמר: "אנחנו נרגשים להכריז על איזי ג'ט כחברת התעופה הרשמית לתחרות האירוויזיון. שנינו חולקים תשוקה לחיבור בין אנשים ותרבויות, ומצפים להמריא יחד כשאנחנו מאחדים את חדוות המוזיקה ואת חופש הנסיעה".

גבריאלה נוידקר (Gabriella Neudecker), אחראית השיווק של EasyJet, מספרת: "לא יכולנו להיות גאים יותר מלהיות חברת התעופה הרשמית לאירוויזיון בשנים הקרובות. טיולים מציעים לכם את ההזדמנות הנדירה להתנתק מהיומיום ולהרגיש לגמרי את הרגע, בדיוק כפי שעושה תחרות האירוויזיון האייקונית. אנשים, מדינות וקהילות הופכים את הקירוב ואת המסיבה לאפשרית וכולם מוזמנים. ב-easyJet אנו חולקים את כל הערכים החשובים הללו וגאים לשחק את חלקנו בחיבור בין אנשים ברחבי אירופה, מה שלדעתנו הופך את השותפות הזו להתאמה המושלמת".

איזי-ג'ט טסה כיום לכלל היעדים הפופולריים ביותר באירופה, יותר מכל חברת תעופה אחרת, והובילה יותר מ-82 מיליון נוסעים בשנת 2023, כאשר יותר מ-11.3 מיליון נוסעים מתוכם טסו למטרות עסקים. לחברת התעופה יש למעלה מ-300 מטוסים שטסים בכמעט 1000 קווים ליותר מ-155 שדות תעופה ב-35 מדינות. למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים במרחק של שעה נסיעה מנמל תעופה של איזי ג'ט.

אם זאת, חשוב לזכור שמדובר ב-"טיסות לואוקוסט" (טיסות זולות) שכוללות כבודה בסיסית, ואינן כוללות בחירת מושב וארוחה, ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון. בנוסף, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל בחודש אוקטובר, חברת התעופה איזי ג'ט טרם חזרה לטוס לישראל או להוציא טיסות מישראל וכרגע לא ידוע על פרטים של חזרתה של החברה לישראל פחות עד חודש אפריל. יש לזכור וחשוב לציין שהמלחמה בארץ יכולה להשפיע על חזרתה של החברה לטיסות לתחרות גם במאי הקרוב.

מקור: eurovision.tv.

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון ה-68 תיערך בעיר מאלמו שבשוודיה ב-7, 9 ו-11 במאי. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-2016 בעיר שטוקהולם. האולם המארח של התחרות הוא "Malmö Arena", אשר אירח את התחרות גם ב-2013, ומכיל בתוכו כ-15,500 מושבים.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[sim