סיליה קאפסיס, נציגת קפריסין באירוויזיון 2024, ביצעה לראשונה בהופעה חיה את השיר "Liar" במסיבת אירוויזיון מיוחדת שנערכה ביוון. הביצוע מאפשר לנו להתרשם מיכולות השירה והריקוד של הזמרת הקפריסאית. 

בערב יום שישי, 29 במרץ, התקיימה בסלוניקי שביוון מסיבת אירוויזיון ענקית שיוונים רבים חיכו לה תקופה ארוכה. המסיבה "Eurovision Party SKG", שהתקיימה במועדון ה-WE, הופקה על ידי אתר האירוויזיון היווני EurovisionFun ותחנת הרדיו היוונית Zoo Radio ואירחה אמנים שונים לצד נציגת קפריסין לאירוויזיון 2024 – סיליה קאפסיס (Silia Kapsis). המסיבה כללה בתוכה את מיטב להיטי האירוויזיון של התחרות. את הערב הנחה הטיקטוקר ושדרן הרדיו היווני מרגריטיס קחיאס (Margaritis Cachias). למסיבה הגיעו כ-1,500 איש, הישג מטורף למסיבת אירוויזיון ביוון שנעשתה בהמון השקעה מצד ההפקה היוונית.

צפו עכשיו – סיליה קאפסיס במסר לקהל הישראלי:

 

 




את הערב פתח הדיג'יי 3Sum עם מסיבת שירי אירוויזיון גדולה מאוד שהרקידה את כלל המבלים באירוע. בין השירים ניתן היה לראות את היוונים שרים ורוקדים לצלילי השיר השיר "יוניקורן" של נועה קירל (ניתן לראות קטע מכך בסטורי בדף האינסטגרם שלנו). לאחר מכן הגיעה הנציגה הראשונה של הערב – הזמרת והנציגה אנג'לה פריסטרי (Anxhela Peristeri) שייצגה את אלבניה באירוויזיון 2021 עם השיר "Karma" שהגיע למקום 21 בגמר התחרות. פריסטרי ביצעה את שיר האירוויזיון ולאחר מכן הופיעה עם שיר חדש ששחררה בשפה היוונית.

לאחר מכן עלתה הנציגה האהובה על היוונים, סטפניה (Stefania), שייצגה את המדינה באירוויזיון 2020 שהתבטל ולאחר מכן גם באירוויזיון 2021. הזמרת הופיעה את שני שירים האירוויזיון שלה: "Last Dance"  ו"SuperG!rl".

אבל שיא הערב היה כמובן ההופעה החיה הראשונה של סיליה קפסיס (Silia Kapsis) לשיר האירוויזיון "Liar". ההופעה הראשונה חשפה בפנינו את יכולותיה הווקאליות בשילוב עם ריקוד. לראשונה, סיליה שרה בסלוניקי, עיר הולדתה של אמה, מה שהפך את המאורע ליותר מרגש. הביצוע של סיליה היה מאוד מרשים וגרם לקהל המקומי להתאהב בה ולהריע לה.

מי שנעדרה מהאירוע היא נציגת יוון לאירוויזיון 2024, מרינה סאטי (Marina Satti). למרות זאת, שיר האירוויזיון שלה "Zari" הקפיץ את המבלים במסיבה כאשר הושמע על ידי הדיג'יי מקומי.




קפריסין באירוויזיון 2024

"Liar" (בעברית: "שקרן") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת סיליה קאפסיס (Silia Kapsis), אשר תייצג את קפריסין כשיר מספר 1' בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-7 במאי במאלמו, שוודיה. השיר הולחן ע"י המלחין היווני דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos), שכתב, הפיק והלחין עד כה 17 שירי אירוויזיון כשהשיר הקפריסאי השנה יהיה ה-18 במספר. את המילים לשיר כתבה היוצרת ההולנדית אלקה טייל (Elke Tiel). השיר מבוצע בשפה האנגלית.

השיר עוסק בבגידה כאשר המילים מעידות על חוסר הגינות של בן זוג וסיפורי שקרים בתוך מערכת יחסים. השיר מעביר מסר של מודעות עצמית, חוסן והשלכות של בגידה במערכת יחסים.

בימים אלה מדורגת קפריסין במקום 24 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.




סיליה קאפסיס – מי את?

סיליה קאפסיס היא זמרת בת 16 ממוצא קפריסאי-יווני, שנולדה וגדלה בסידני שאוסטרליה. ב-2022 הזמרת הוציאה את שירה הראשון "?Who Am I", אותו כתבה והלחינה בגיל 12, ואחריו שחררה שני שירים נוספים – "No Boys Allowed" ו-"Disco Dancer".

סיליה הייתה הזמרת הסולנית בלהקה הצעירה של אומנויות הבמה האוסטרלית "AYPAC". לאחר מכן הצטרפה ללהקת המחול ImmaBeast בלוס אנג'לס, שם רקדה עם אומנים בינלאומיים.

בגילה הצעיר הספיקה כבר לשיר ולרקוד עם שמות גדולים בתעשייה, ביניהם טאבו (Taboo), חבר להקת בלאק אייד פיז (Black Eyed Peas). בנוסף לשירה וריקוד, סיליה שיחקה בתפקיד הראשי של הסרט "Pearly Gates", והייתה לאחת ממנחות הטלוויזיה המוכרות בערוץ ניקלודיאון שבאוסטרליה.

הקריירה שלה נחלקה עד כה בין עבודות באוסטרליה ובלוס אנג'לס, ועכשיו שואפת סיליה גם להתחבר לקהל האירופאי דרך השתתפותה באירוויזיון. אהבתה למוזיקה נוכחת בחייה מגיל צעיר, והאמונה שמלווה אותה בחיים היא שדבר לא מגיע בקלות, ושבשביל להצליח צריך להשקיע, להתמיד ולהקריב.

מקור: Eurovisionfun

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-44 של יוון באירוויזיון. יוון הצטרפה לתחרות ב-1974 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2005 לאחר שהזמרת הלנה פפאריזו זכתה במקום הראשון עם השיר "My Number One".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

form-7 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments