ליטא באירוויזיון 2024: פובילאס וארבוליס (Povilas Varvuolis) יביים את הופעתו של סילבסטר בלט (Silvester Belt) על בימת אירוויזיון 2024 במאלמו.

ההכנות לקראת אירוויזיון 2024 מגיעות לשיאן. בימים אלו כל האומנים המשתתפים כבר נכנסו לחדר החזרות על מנת להתכונן להופעת חייהן על הבמה הגדולה באירופה. גם ליטא נמצאת בימים אלו בהכנות, וכעת נחשף שם הבמאי שיביים את ההופעה הליטאית באירוויזיון הקרוב –  פובילאס וארבוליס (Povilas Varvuolis), וזו אינה הפעם הראשונה שהוא עובד על בימת התחרות.

פובילאס הגיע לראשונה לתחרות האירוויזיון בתור שופט מטעם ליטא באירוויזיון 2014. החל מ-2017 הוא התחיל לביים באירוויזיון ולמעשה מאז הוא משמש באופן קבוע כבימאי ההופעות של ליטא באירוויזיון, כך שזאת תהיה הפעם השביעית שבה פובילאס יעבוד עם המשלחת הליטאית. בנוסף, ביים את השיר הגרמני באירוויזיון 2021.

מה מחכה לנו בהופעה של ליטא השנה? סילבסטר בלט הודיע בראיון מיוחד לרדיו של רשת הטלוויזיה הליטאית LRT כי מתוכננים שינויים קלים בהופעה החיה של השיר, שעתידים להתבצע כדי להתאים את ביצוע השיר לבמה גדולה יותר מזו של גמר ה-"Eurovizija.LT". למרות החשיפה על השינויים וההתאמות שהשיר אמור לעבור עד להופעה החיה במאלמו, סילבסטר בלט הבהיר כי מדובר בשינויים קטנים בלבד שלא ישפיעו ולא יהוו הבדל משמעותי מההופעה המוכרת של השיר מתחרות קדם האירוויזיון אותה ניצח.




ליטא באירוויזיון 2024

"Luktelk" (בעברית "חכה/חכי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר סילבסטר בלט (Silvester Belt) אשר ייצג את ליטא כשיר מספר 3' חצי הגמר הראשון של באירוויזיון 2024 שיתקיים במאלמו שבשוודיה ב-7 במאי. השיר נכתב על ידי הזמר סילבסטר בלט יחד עם עם ג'סיקה שיבוקאייטה (Džesika Šyvokaitė) ואלנה יורגאייטיטה (Elena Jurgaitytė) ומבוצע בשפה הליטאית. זהו שירם הראשון של יוצרים אלה בתחרות האירוויזיון.

השיר בוחן נושאים של מונוטוניות, חוסר שביעות רצון והמאבק למציאת משמעות ואושר בחיי היומיום. הזמר מתאר את האופי החזרתי, שבו כל יום מרגיש כמו היום הקודם, ללא התקדמות או שינוי ניכרים. הזמר מרגיש לכוד במעגל של משימות ושגרה, ללא יכולת להבחין בין מציאות לבין מצב חלומי או מימד אחר. המסר העיקרי הוא לשאוף למחר טוב יותר, גם מול חוסר הוודאות והייאוש.

בימים אלה מדורגת ליטא במקום ה-12 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

סילבסטר בלט – מי אתה?

סילבסטר בלט (Silvester Belt) או בשמו האמיתי סילבסטראס בלטה (Silvestras Beltė), הוא זמר ליטאי, בן 26.

ב-2010, כשהיה בן 12, ניסה לייצג את ליטא באירוויזיון הילדים עם השיר "Pi-pa-po" והגיע למקום השמיני בקדם אירוויזיון לילדים.

בהמשך השלים את לימודי המוזיקה באוניברסיטת וסטמינסטר שבלונדון. בשנת 2017 התחרה בתכנית הריאליטי הליטאית "Aš – superhitas" והגיע למקום הראשון. בעקבות זכייתו שחרר את הסינגל הראשון "Noise". בשנת 2018 התמודד בעונה השישית של הגרסה הליטאית לתכנית הריאליטי "אקס פקטור", שם הוא הודח בשלב מוקדם יחסית.

בלט הוא זמר פופ ובמוזיקה שהוא מבצע ישנן השפות של מוזיקה אלקטרונית ורייב. עד כה הוציא שני אלבומים וכחמישה סינגלים.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-24 של ליטא באירוויזיון. ליטא הצטרפה לתחרות ב-1994 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2006 לאחר שלהקת "LT United" סיימה במקום השישי עם השיר "We Are The Winners".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments