כמדי שנה, מועדון חובבי האירוויזיון הישראלי OGAE ישראל יערוך מפגש שנתי, בו נחמם מנועים לקראת אירוויזיון 2024. אז מה צפוי לנו במפגש? כל הפרטים בכתבה.

מועדון ה-OGAE הוא הארגון הרשמי לחובבי האירוויזיון ברחבי העולם, הכולל מעל 40 סניפים ברחבי אירופה, כאשר לכל מדינה יש סניף משלה. הארגון יצא לדרך בשנות השמונים וכולל כמה תחרויות ואירועים בין המועדונים השונים, אך נותן גם יד חופשית לכל מועדון בנפרד. המועדון הישראלי כולל לא פחות מ-298 חברים ומארגן אירועים שונים במהלך השנה. בכל שנה לקראת האירוויזיון עורך המועדון מפגש שנתי ובו שירי אירוויזיון, הצבעה לסקר השנתי של המועדון העולמי ומפגש עם נציג/ת ישראל לאירוויזיון.


ב-5 באפריל ייערך המפגש השנתי של הסניף הישראלי במועדון. המפגש יחל בשעה 11:00 וייערך במועדון ה-Centro שבתל אביב. הכניסה למפגש מיועדת לחברי המועדון ומצטרפים חדשים בלבד (כלומר, לא תתקיים מכירת כרטיסים למפגש בלבד למי שאינו חבר מועדון). צוות יורומיקס כמובן יהיה שם ויסקר את האירוע, בדומה לשנה שעברה עם נועה קירל.

במקביל, החלה רשת ה-OGAE העולמית בעריכת הסקר השנתי בין הסניפים במדינות השונות בו בוחרים אוהדי האירוויזיון את המועמד המועדף האישי שלהם לזכייה. זהו אחד מסקרי האוהדים הגדולים ביותר שמאורגנים לקראת התחרות, והוא מתקיים מדי שנה ברציפות מאז 2007. כל סניף מצביע למתמודדי התחרות לפי שיטת ההצבעה הידועה באירוויזיון. התוצאות המלאות של כל המועדונים צפויות להיחשף עד סוף חודש אפריל, רגע לפני תחילת החזרות לתחרות.

ההכנות לאירוע הישראלי כבר החלו וחברי המועדון החלו לדרג את עשרת שירי האירוויזיון האהובים עליהם. ניתן להצביע עד ה-30.03 בחצות, כאשר ההצבעה הסופית תיחשף במפגש השנתי באפריל. הופעות אורח במפגש השנתי והפתעות נוספות יוכרזו בהמשך.

יושבי ראש המועדון – ניר הראל, ניר כהן להב וטל דורות, חשפו כי משלחת מכובדת של לא פחות מ-70 חובבות וחובבי אירוויזיון ישראליים, החברים במועדון ה-OGAE, מתכננים לטוס השנה לאירוויזיון במאלמו. כל המעוניין להצטרף למועדון היוקרתי (מגיל 18 ומעלה ובעלות של 120 ש"ח) מוזמן לעשות זאת דרך האתר OGAE.co.il, או בפנייה לכתובת המייל [email protected] שם תוכלו לקבל פרטים נוספים על דרכי ההצטרפות, המסיבות השונות ועוד.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments