יולנדה (Iolanda) היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג את פורטוגל באירוויזיון 2024 עם השיר "Grito", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הזמרת זכתה ב-56.60% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמדת המועדפת עליכם לייצג את פורטוגל באירוויזיון 2024 היא הזמרת יולנדה (Iolanda), אשר מתמודדת בקדם האירוויזיון הפורטוגזי עם השיר "Grito" (בעברית: "צעקה"). הזמרת זכתה בסקר בפער גדול עם 56.60% מקולות הגולשים. הגמר הפורטוגזי שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון יתקיים הלילה בשעה 23:00.




תוצאות הסקר:

במקום השני עם 13.21% מקולות הגולשים, דורג הזמר ז'ואו בורש (João Borsch) עם השיר "…Pelas costuras". למקום השלישי עם 5.66% מקולות הגולשים, הגיעו בתיקו נו מאקה ואנה מריה (No Maka feat. Ana Maria) וריטה רושה (Rita Rocha).

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את פורטוגל באירוויזיון 2024?

דירוג מערכת יורומיקס:

צוות מערכת יורומיקס שהאזין לשירים דיי הסכים עם בחירת הקוראים שלנו. מערכת האתר בחרה בזמרת יולנדה (Iolanda) במקום הראשון. ננה (Nena) דורגה במקום השני על ידי חברי המערכת, ובמקום השלישי דורגו נו מאקה ואנה מריה (No Maka feat. Ana Maria). כדי לצפות בתוצאות המלאות של דירוג חברי מערכת יורומיקס לחצו כאן.

ספוטיפיי:

עפ"י כמות ההאזנות בספוטיפיי, ניתן לזהות שהנתונים דיי דומים לבחירת צוות המערכת והקוראים שלנו. יולנדה (Iolanda) זוכה לפופולריות רבה ומובילה בכמות ההאזנות עם כ-119 אלף האזנות! במקום השני מדורג ז'ואו בורש (João Borsch) עם כ-85 אלף האזנות. במקום השלישי מדורגים נו מאקה ואנה מריה (No Maka feat. Ana Maria) עם כ-72 אלף האזנות. ננה (Nena), שדורגה במקום השני על ידי צוות המערכת, מדורגת במדד הספוטיפיי רק במקום השישי עם כ-43 אלף האזנות בלבד.




יולנדה – מי את?

יולנדה קוסטה (Iolanda Costa) היא זמרת ויוצרת בת 29 מפורטוגל, אשר התפרסמה לאחר שהשתתפה בעונה הראשונה של התוכנית "Uma Canção para Ti" ב-2008, שם הגיעה למקום השביעי. ב-2012 ניסתה את מזלה בגרסה הפורטוגזית לתוכנית "Idols" אך  לא הצליחה להגיע לשלבים המתקדמים. ב-2014 ניסתה להתקבל לתוכנית "The Voice" בפורטוגל אך לא צלחה את שלב האודישנים.

ב-2022 השתתפה בקדם האירוויזיון המקומי כיוצרת ומלחינה של השיר "Mar No Film", שבוצע על ידי בלאצ'י (Blacci), אך השיר לא צלח את שלב חצי הגמר השני.

Festival da Canção 2024

הלילה בשעה 23:00 (שעון ישראל) תערוך רשת הטלוויזיה הפורטוגזית, RTP, את גמר קדם האירוויזיון הפורטוגזי "Festival da Canção 2024", בסופו ייבחרו הנציג והשיר הפורטוגזי לאירוויזיון 2024 שייערך במאלמו, שוודיה. לאחר שני חצאי גמר, 12 שירים העפילו לשלב הגמר שייערך הלילה. הזוכה בגמר ייבחר ע"י שילוב של הצבעת הקהל (50%) וע"י צוות שופטים משבעה מחוזים בפורטוגל (50%).

הגמר יחל בשעה 23:00.
לצפייה במשדר בשידור חי – לחצו כאן!

מתמודדי הגמר הפורטוגזי לפי סדר הופעתם:

  1. Silk Nobre – "Change"
  2. Rita Onofre – "Criatura"
  3. Noble – "Memory"
  4. Buba Espinho – "O farol"
  5. Nena – "Teorias da conspiração"
  6. Iolanda – "Grito"
  7. No Maka feat. Ana Maria – "Aceitar"
  8. Cristina Clara – "Primavera"
  9. Rita Rocha – "Pontos finais"
  10. Leo Middea – "Doce mistério"
  11. Perpétua – "Bem longe daqui"
  12. João Borsch – "…Pelas costuras"

לחצו על שם השיר להאזנה!

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-55 של פורטוגל באירוויזיון. פורטוגל הצטרפה לתחרות ב-1964 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2017 לאחר שהזמר סלבדור סובראל זכה במקום הראשון עם השיר “Amar pelos dois”.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלמי מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!