דונס (Dons) הוא המועמד המועדף עליכם לייצג את לטביה באירוויזיון 2024 עם השיר "Hollow", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הזמר זכה ב-64.29% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמד המועדף עליכם לייצג את לטביה באירוויזיון 2024 הוא דונס (Dons), אשר מתמודד בקדם האירוויזיון הלטבי עם השיר "Hollow". הזמר זכה בסקר ב-64.29% מקולות הגולשים. הגמר הלטבי שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון יתקיים הערב בשעה 21:10.




תוצאות הסקר:

במקום השני עם 11.43% מקולות הגולשים, דורג הזמר אלכס סילברס (Alekss Silvers) עם השיר "For The Show". למקום השלישי עם 5.71% מקולות הגולשים, הגיעה הזמרת אביי (AVÉI) עם השיר "Mine".

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את לטביה באירוויזיון 2024?

 

דירוג מערכת יורומיקס:

צוות מערכת יורומיקס שהאזין לשירים, דיי מסכים עם דעתם של קוראינו. במקום הראשון דורג הזמר דונס (Dons). למקום השני הגיעה הזמרת אביי (AVÉI), ובמקום השלישי דורג אלכס סילברס (Alekss Silvers). כדי לצפות בתוצאות המלאות של דירוג חברי מערכת יורומיקס לחצו כאן.

 

ספוטיפיי:

עפ"י כמות ההאזנות בספוטיפיי, ניתן לזהות שהזמר דונס (Dons) פופולרי גם בכמות ההאזנות! לזמר כ-116 אלף האזנות! במקום השני מפתיעים דווקא להקת וסטולס (Vēstulēs) עם 43 אלף האזנות. במקום השלישי מדורגת קתרינה גופאלו (Katrīna Gupalo) עם כ-16 אלף האזנות. אלכס סילבר, שהגיע בסקר למקום השני, מדורג רק במקום החמישי במצעד ההאזנות של ספוטיפיי.




דונס – מי אתה?

ארתורס שינגירייס (Artūrs Šingirejs), אשר ידוע בשם הבמה דונס (Dons), הוא זמר ויוצר לטבי בן 39. הוא החל את דרכו המוזיקלית כבר בשנת 2003. לאורך הקריירה שלו הוא שחרר עד כה שמונה אלבומי סולו וזכה בפרסים רבים לאורך השנים. רק לאחרונה זכה בפרס שיר השנה עם הגרסה הלטבית לשיר עימו הוא מתמודד בקדם האירוויזיון – "Lauzto šķēpu karaļvalsts".

דונס אינו זר לעולם האירוויזיון: התמודד בקדם הלטבי ב-2010 עם השיר "My Religion Is Freedom" וב-2014 עם השיר "Pēdējā vēstule" – בשניהם סיים במקום השני.

 

Supernova 2024

הערב ב-21:10 (שעון ישראל) תערוך רשת הטלוויזיה הלטבית LTV את גמר קדם האירוויזיון, "Supernova 2024", בסופו יבחר השיר הלטבי לאירוויזיון 2024 שיערך במאלמו, שוודיה. הקדם משמש לבחירת נציגי לטביה לאירוויזיון החל מ-2015.

10 שירים יתמודדו בגמר והתוצאות יקבעו ע"י 50% הצבעת הקהל וע"י 50% צוות שופטים. במהלך הערב צפויים להופיע הזמרת אליקה (Alika), אשר ייצגה את אסטוניה באירוויזיון 2023 בליברפול עם השיר "Bridges", וגבריליוס וגליס (Gabrielius Vagelis), אמן מליטא שהשתתף מספר פעמים בקדם האירוויזיון הליטאי. 

הגמר יחל בשעה 21:10.
לצפייה בגמר של קדם האירוויזיון הלטבי – לחצו כאן!

 

סדר ההופעות בגמר:

  1. Vēstulēs – “kur?” (where?)
  2. AVÉI – “Mine
  3. Papīra Lidmašīnas – “Mind Breaker
  4. Katrīna Gupalo – “The Cat’s Song
  5. ECTO – “Outsider
  6. Dons – “Hollow
  7. Saint Levića – “Tick Tock
  8. Edvards Strazdiņš – “Rock n’ Roll Supernova
  9. Funkinbiz – “Na chystu vodu” (On clear water)
  10. Alekss Silvers – “For The Show

לחצו על שם השיר להאזנה!

 אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-24 של לטביה באירוויזיון. לטביה הצטרפה לתחרות ב-2000 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2002 לאחר שהזמרת מארי אן זכתה במקום הראשון עם השיר "I Wanna".




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלמי מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!