הכוכב הבא לאירוויזיון 2024: החל שלב הליהוק הראשוני לתכנית באמצעותו ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון הקרוב. רוצים לייצג את ישראל? כל הפרטים בכתבה הבאה…

קשת 12 והפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון 2024" החלו בשלב הליהוק לעונה החדשה של התכנית, באמצעותה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 שיערך בשוודיה. מלהקי התכנית עובדים במרץ כדי למצוא את הכוכב הבא כשהשלב הראשוני צפוי להגיע לסיומו בשבועות הקרובים.

המתמודדים המתאימים יגיעו לשלב האודישנים המצולמים, מול שופטי התכנית, שיצולמו בחודש ספטמבר. מועד עליית התכנית טרם נחשף אך צפוי כי התכנית תעלה לאחר תקופת החגים, בחודש נובמבר 2023.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




חושבים שיש לכם את הכישרון והיכולת לייצג את ישראל באירוויזיון? אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך עמוד האינסטגרם שלנו – ואנחנו נדאג להפנות אתכם למלהקים של התכנית! לחצו כאן!

את העונה ינחו גם הפעם רותם סלע ואסי עזר. צוות השופטים שיקח חלק בפאנל השופטים בעונה הקרובה יכלול את שירי מימון, איתי לוי, אסף אמדורסקי, רן דנקר, קרן פלס – ואליהם יצטרף השופט החדש – עדן חסון.

נזכיר שבתאגיד החליטו לשוב ולבחור את הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 בעזרת שיתוף פעולה עם קשת 12 והתכנית "הכוכב הבא". מהתאגיד נמסר: "ההחלטה התקבלה, בין היתר, בעקבות העלויות הכבדות של מימון ההכנות לתחרות האירוויזיון ושיגור המשלחת הישראלית לליברפול – עלות שאותה מבקשים בתאגיד להשקיע בתוכן איכותי חדש".

שיתוף הפעולה בין התאגיד לקשת זיכה את ישראל ב-6 עלויות רצופות לגמר, בשיאן זכתה נטע ברזילי במקום הראשון עם השיר "Toy" והביאה את האירוויזיון לישראל.



"Unicorn" (בעברית: "יוניקורן") הוא שם השיר שביצעה הזמרת נועה קירל (Noa Kirel) בגמר אירוויזיון 2023. הזמרת הגיעה למקום השלישי עם 362 נקודות וזאת לאחר שצוות השופטים העניקו לזמרת הישראלית את המקום השני ואילו קהל הצופים דירג אותה במקום החמישי. המקום השלישי נחשב לתוצאה הטובה ביותר שישראל השיגה באירוויזיון מאז הזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון 2018.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments