האזינו: נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון 2023, שחררה אתמול שיר חדש עם הצמד השוודי ג'ובל (Jubël) בשם ״Lucky״. את השיר כתבו אמנים שוודים שלכולם באופן מפתיע קשר לעולם האירוויזיון והמלודיפסטיבלן.

נועה קירל. צילום: אבי זייקנר

לפני כשבוע וחצי דיווחנו כי נועה קירל, נציגתנו באירוויזיון 2023 נמצאת בשוודיה – מדינה שמשקיעה משאבים רבים בתחרות האירוויזיון ונחשבת כיום לאחת מהמדינות המצליחות בתחרות. קירל פרסמה תמונה עם הצמד המוזיקלי המצליח ג'ובל (Jubël), שפרסמו כי הם עובדים עם הזמרת על שיר חדש. שיתוף הפעולה בין הזמרת לצמד השוודי שוחרר היום (שישי, 9 בספטמבר) לקהל הרחב. השיר נכתב והולחן על ידי ארבעה כותבים שוודים מצליחים שכתבו שירים לאמני אירוויזיון ולאמני קדם האירוויזיון השוודי מלודיפסטיבלן (Melodifestivalen).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




למרות שלא דווח כי ביקורה של קירל בשוודיה כלל פגישות הקשורות להכנות לאירוויזיון, נראה כי הזמרת התכוננה בדרכה ושיתפה פעולה עם כותבים בעלי קשר כזה או אחר לתחרות. כותבי השיר הם:

  • דוד לינדגרן (David Lindgren) – זמר, שחקן מוזיקלי ומגיש טלוויזיה שוודי. השתתף שלוש פעמים בקדם האירוויזיון השוודי מלודיפסטיבלן – בשנת 2012 עם השיר "Shout It Out" שסיים במקום הרביעי בגמר, בשנת 2013 עם השיר "Skyline" איתו הגיע למקום השמיני ובשנת 2016 הגיע למקום ה-11 עם השיר "We Are Your Tomorrow". הנחה את מלודיפסטיבלן 2017 ו-2018. לא די בכך, לינדגרן שותף לכתיבת שיריהם של כמה מאמני האירוויזיון והמלודיפסטיבלן המצליחים: מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw), אנה ברגנדאהל (Anna Bergendahl), רובין בנגטסון (Robin Bengtsson), אוסקר סיה (Oscar Zia), קלרה קלינגנסטרום (Clara Klingenström), דרין (Darin) ועוד..
  • סבסטיאן אטאס (Sebastian Atas) וויקטור חוסטרום (Victor Sjöström) – חברי הצמד ג'ובל. שותפים לכתיבת שיריהם של כמה מאמני האירוויזיון והמלודיפסטיבלן המצליחים: לורין (Loreen), בנג'מין אינגרוסו (Benjamin Ingrosso), אריק סעדה (Eric Saade), רובין בנגטסון (Robin Bengtsson), ויקטוריה (Wiktoria), ליאמו (LIAMOO), אוסקר סיה (Oscar Zia) ועוד..
  • ויקטור ברוברג (Viktor Broberg) – שותף לכתיבת שיריהם של כמה מאמני האירוויזיון והמלודיפסטיבלן המצליחים: אריק סעדה (Eric Saade), ליאמו (LIAMOO), ויקטוריה (Wiktoria), אוסקר סיה (Oscar Zia), רובין בנגטסון (Robin Bengtsson) ועוד..




השיר "Lucky"

השיר החדש "Lucky" מדבר על ביטחון עצמי, הגשמת חלומות והתעלמות ממה שאחרים חושבים. זהו שיר פופ קצבי, קליל וקליט. פריצת הדרך של הצמד ג'ובל הייתה ב-2018, לאחר שהוציאו רמיקס בשיתוף הזמרת ניימי (Neimy)  לשיר "Dancing in the Moonlight" (בעברית: "רוקדים לאור ירח"). הרמיקס זכה למאות מיליוני השמעות בספוטיפיי ונכנס למצעדי סינגלים בכל העולם. השיר הוקלט במקור ב-1970 ע"י להקת בופלולונגו (Boffalongo).




מילים – Lucky:

I’m feelin lucky
I must be mad
Someone come stop me
I'm on a rant
You can put it
on the tab
I’ll make sure to pay it back
Cuz I'm lucky
I'm feelin’ lucky

Don't
Look back
Don't
Think twice

Baby I am all in on it
Suit and tie
Dynamite
Tonight I make a billion dollars
Light me up
Touch the sky
I am on a roll of high

So,
Sugar put it all on red
You don’t have to look back

I'm feeling lucky
I must be mad
Someone come stop me
I'm on a rant
You can put it on the tab
I'll make sure to pay it back
Cuz I'm lucky
I'm feelin’ lucky

I don't care what people might think
Place your bet and pour me a drink
We be ballin, allin, all night
That's what I like
Everybody wanna a piece of

But
the cake is only meant for you, love
So,
sugar put it all on red
You don’t have to look back

I'm feeling lucky
I must be mad
Someone come stop me
I'm on a rant
You can put it on the tab
I'll make sure to pay it back
Cuz I'm lucky
I'm feelin’ lucky




נועה קירל – מי את?

נועה קירל. צילום: אבי זייקנר

נועה קירל, בת ה-21 מרעננה, פרצה לחיינו בשנת 2015 עם השיר ״מדברים״ כשהיתה בת 14 בלבד. ב- 7 השנים האלו קירל שחררה הרבה להיטים, בניהם ״קילר״, ״פאוץ׳״, ״מליון דולר״ ועוד. בנוסף שחררה כמה שירים בינלאומיים כמו “Bad little Thing”, שיחקה בסדרה ״כפולה״ בתפקיד עצמה, השתתפה ארבע פעמים בפסטיגל והופיעה במיס יוניברס לשנת 2021 באילת. בחודש יולי האחרון נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שייערך בבריטניה. בימים האחרונים, נועה אישרה סופית את השתתפותה. תהליך בחירת השיר טרם ידוע.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!