ישראל באירוויזיון 2023: נועה קירל תייצג את ישראל על הבמה הגדולה בעולם. "קיבלנו את הבשורה בהפתעה מוחלטת, אנחנו שמחים ומודים על הבחירה בנועה וגאים לייצג את מדינת ישראל בכבוד!", סיפרה לנו נועה קירל לאחר בחירתה.

תאגיד השידור הישראלי בחר בזמרת נועה קירל לייצג את ישראל באירוויזיון 2023. "קיבלנו את הבשורה בהפתעה מוחלטת, אנחנו שמחים ומודים על הבחירה בנועה וגאים לייצג את מדינת ישראל בכבוד!", סיפרה לנו נועה קירל לאחר בחירתה.

נועה קירל נבחרה על ידי וועדה מקצועית שבה עשרה מומחים מעולם התרבות, המוזיקה והטלוויזיה. חברי הוועדה דנו ב- 78 שמות של זמרים וזמרות בעלי ניסיון עשיר ומוכח בעמידה מול קהל גדול, תוך בחינת רשימות האמנים המושמעים ביותר בישראל על פי כאן גימל וגלגל"צ, המועמדים לזמר השנה, זמרת השנה והרכב השנה לשנים 2019, 2020 ו- 2021.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




קירל, רק בת 21, התפרסמה כבר לפני שבע שנים כשהוציאה את הסינגל הראשון "מדברים". מאז שחררה להיטים נוספים כמו: "פאוץ'", "מיליון דולר", "יהלומים", "טרילילי טרללה" ועוד… הזמרת המצליחה השתתפה בפסטיגלים בשנים 2019 וב- 2020 ובנוסף, השתתפה בתכנית הטלוויזיה "כפולה" ובסרט הקולנוע "כמעט מפורסמת".

ביוני 2020 חתמה קירל בחברת התקליטים "אטלנטיק רקורדס" שהוציאו יחד עם הזמרת את השירים "Please Don't Suck", "Bad Little Thing" ו- "Thought About That".




נועה קירל היא הזמרת הראשונה בין כל מדינות אירופה שמשריינת את התמודדותה בתחרות. הפרסום על בחירתה של נועה קירל מיד לאחר התכנסות הוועדה עשויה להצביע על כך שהתנהל משא ומתן בין מנהליה של הזמרת לתאגיד לגבי מימון השתתפותה של הזמרת בתחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!