ולנטינה מונטה ייצגה את סן מרינו בתחרות האירוויזיון לא פחות מארבע פעמים במהלך העשור הקודם. בראיון שנערך לאחרונה עם הזמרת היא משתפת על רצונה לחזור לתחרות בעתיד.




בראיון שערכה לאחרונה הזמרת ולנטינה מונטה (Valentina Monetta), בת 47, לעמוד הטוויטר הרשמי של האירוויזיון בסן מרינו, נשאלה מונטה האם תהיה מעוניינת לחזור בעתיד לתחרות האירוויזיון ומסרה שהיא לא מתנגדת לרעיון. מונטה שיתפה שהיא חברה לשתי זמרות ג'אז מקומיות (שרה ג'ין ומוניקה היל) והקימו יחדיו להקה בשם טרה טורי ("Tre torri"), בתירגום לעברית: "שלושה מגדלים". השלושה עשויות להשתתף באירוויזיון יום אחד, כך לטענתה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ולנטינה מונטה ייצגה את סן מרינו באירוויזיון לא פחות מארבע פעמים בעשור החולף:

2012: השתתפה עם השיר "The Social Network Song" (בעברית: "שיר הרשת החברתית) והגיעה למקום ה-14 בחצי הגמר הראשון.

2013: השתתפה עם השיר "Crisalide (Vola)" (בעברית: "גולם") והגיעה למקום ה-11 בחצי הגמר השני.

2014: השתתפה עם השיר "Maybe (Forse)" (בעברית: "אולי") והגיעה למקום ה-24 בגמר. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה סן מרינו עלתה לגמר, שיא שנשמר עד 2019.

2017: השתתפה עם השיר "Spirit of the Night" (בעברית: "רוח הלילה") בדואט עם הזמר ג'ימי ווילסון (Jimmie Wilson). השניים הגיעו למקום ה-18 והאחרון בחצי הגמר השני, ההישג הכי גרוע של המדינה בתחרות (ביחד עם 2008).




בכך רושמת ולנטינה את השיא למספר הפעמים הרב ביותר שבהם השתתף זמר כלשהו בתחרות האירוויזיון לאורך כל שנותיה, לצידם של שתי זמרות: הראשונה, אליזבת אנדרסן (Elisabeth Andreassen), ייצגה את שוודיה באירוויזיון 1982 ואת נורווגיה באירוויזיון 1985, 1994 ו-1996. הזמרת השלישית לה שייך השיא היא סו של (Sue Schell), שייצגה את שוויץ באירוויזיון 1971, 1976, 1979 ו-1981.

ב-2022 השתמשה סן מרינו בפורמט הקדם אירוויזיון "Una Voce Per San Marino" (בעברית: "קול לסן מרינו") ובעקבות הצלחתו הודיעה רשת הטלוויזיה במדינה על חזרתו גם ב- 2023. אם תחליט מונטה להשתתף בתחרות בשנה הבאה צפויה לה דרך ארוכה בפורמט הנוכחי. כך או כך, אם תחליט להשתתף בתחרות בעתיד תשבור את השיא ותהיה הזמרת הראשונה להופיע בפעם החמישית באירוויזיון.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-12 של סן מרינו באירוויזיון. סן מרינו הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2019 לאחר שהזמר סרהאט סיים במקום ה-19 עם השיר "Say Na Na Na".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!