רשת הטלוויזיה בסן מרינו מאשרת שקדם האירוויזיון יחזור ב-2023. זאת תהיה הפעם הראשונה שבה תערוך סן מרינו תחרות קדם שנתיים ברציפות.




במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר זכייתו של אקילה לאורו (Achille Lauro) בקדם האירוויזיון "Una voce per San Marino" (קול לסן מרינו), הכריז פדריקו פדיני אמטי (Federico Pedini Amati) – מזכיר המדינה לתיירות, שירותי דואר, שיתוף פעולה כלכלי והאחראי על התערוכה העולמית של סן מרינו, על חזרתו של קדם האירוויזיון גם ב- 2023. המשרדים בניהולו היו בין נותני החסויות לקדם שנערך השנה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

זאת הפעם השנייה שבה נערך בסן מרינו קדם לבחירת נציג לאירוויזיון, לאחר שבשנים קודמות נבחרו נציגיה לתחרות דרך בחירה פנימית. ב- 2018 נערך לראשונה קדם האירוויזיון "1in360", בו זכו הזמרות ג'סיקה מוסקט (Jessika Muscat) וג'ניפר ברנינג (Jenifer Brening). השתיים ייצגו את סן מרינו באירוויזיון עם השיר "Who we are" (מי אנחנו) והגיעו למקום ה-17 בחצי הגמר השני.

השנה כאמור, הוחלט להחזיר את קדם האירוויזיון בפעם השנייה לאחר ארבע שנים. הזוכה בקדם הוא הזמר האיטלקי אקילה לאורו (Achille Lauro) שייצג את סן מרינו עם השיר "Stripper" (חשפנית). אקילה צפוי להשתתף בחצי הגמר השני, בתקווה להעלות את סן מרינו לגמר בפעם השלישית ברציפות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של סן מרינו באירוויזיון כאשר מיקומה הגבוה ביותר בתחרות של הרפובליקה הזעירה עד כה הוא המקום ה- 19 אשר ניתן לה באירוויזיון 2019 עבור השיר "Say Na Na Na" אשר בוצע על ידי הזמר הטורקי סרהט (Serhat).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!