רשת הטלוויזיה הבלגית הודיעה כי השיר הבלגי לאירוויזיון 2022 בביצוע הזמר ז'רמי מקיאסה ישוחרר ב- 10 במרץ. 

נציג בלגיה לאירוויזיון 2022, ז'רמי מקיאסה (Jérémie Makiese), הוא האמן הראשון שהוכרז כמשתתף באירוויזיון כבר בחודש ספטמבר. הזמר בן ה- 20 זכה בחודש אפריל האחרון בתוכנית The Voice ולאחר מספר חודשים נבחר לייצג את בלגיה בתחרות האירוויזיון שתיערך באיטליה. השיר שמקיאסה יבצע באירוויזיון ייחשף ב- 10 במרץ. חשיפת השיר תתקיים בתחנת הרדיו הבלגית VivaCité בין השעות 9:00-10:00 (שעון ישראל). הקליפ ייחשף גם בערוץ La Une.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הזמר חשף בדף האינסטגרם שלו טיזר קטנטן מהשיר לאירוויזיון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jeremie Makiese (@jeremiemakiese.off)




ז'רמי מקיאסה – מי אתה?

מקיאסה בן ה- 20 ונולד בעיר אנטוורפן, אך עבר לאוקלה שבבריסל עם משפחתו בגיל שש. באפריל האחרון זכה בעונה התשיעית של The Voice Belgique. הוא גם משחק כשוער בקבוצת אקסלסואר וירטון מהליגה הבלגית השנייה.

ז'רמי הצהיר בראיון בעבר על התעניינות מצידו להשתתף באירוויזיון. הוא המתמודד החמישי ברציפות בדה ווייס בלגיה שנבחר לייצג את בלגיה באירוויזיון והזוכה הראשון של התוכנית מאז רוברטו בלרוסה (Roberto Bellarosa) ב-2013 לייצג את המדינה.




אירוויזיון 2022: זו תיהיה ההשתתפות ה- 63 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986, בעזרת הזמרת סנדרה קים (Sandra Kim) שביצעה את השיר "J'aime la vie".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: צילומי פורים לתושבי עכו? הכנס עכשיו!