עכשיו זה רשמי: ז'רמי מקיאסה (Jérémie Makiese) נבחר לייצג את בלגיה באירוויזיון 2022. השיר לתחרות ייחשף בשלב מאוחר יותר.

ז'רמי מקיאסה (Jérémie Makiese) נחשף הבוקר כנציג בלגיה לאירוויזיון 2022 במהלך תכנית הבוקר "Le 8/9" בבלגיה. השיר אותו יבצע הזמר על בימת התחרות ייחשף בשלב מאוחר יותר. 

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ז'רמי מקיאסה (Jérémie Makiese) – מי אתה?

ז'רמי מקיאסה, בן 20, נולד באנטוורפן אך עבר עם משפחתו בגיל 6 לבריסל. בחודש אפריל 2021 ניצח בעונה התשיעית של "דה וויס בלגיה". הוא הנציג הבלגי החמישי שמייצג את בלגיה באירוויזיון ויוצא מתוך התכנית "דה וויס". הזמר הצהיר בחודשים האחרונים שהוא ישמח לייצג את בלגיה בתחרות.

ז'רמי לא רק מוסיקאי מחונן אלא גם שוער כדורגל מצטיין. הוא משחק בקבוצת הכדורגל וירטון שמשחקת בליגה השנייה בבלגיה. בימים אלה לומד הזמר הצעיר גאולוגיה.




בשנים האחרונות, בלגיה הייתה בין הראשונים לחשוף את נציגיה לתחרות האירוויזיון לאחר שנבחרו בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה המקומית. בלאנש (Blanche) הוכרזה כנציגת בלגיה לאירוויזיון 2017 ב- 22 בנובמבר 2016, סנק (Sennek) הוכרזה כנציגת בלגיה לאירוויזיון 2018 ב- 28 בספטמבר 2017, אליוט (Eliot) הוכרז כנציג בלגיה לאירוויזיון 2019 ב- 14 בינואר והוברפוניק (Hooverphonic) הוכרזו כנציגי בלגיה ב- 1 באוקטובר.

אירוויזיון 2022: זו תיהיה ההשתתפות ה- 63 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986, בעזרת הזמרת סנדרה קים (Sandra Kim) שביצעה את השיר "J'aime la vie".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? אנחנו כאן בשבילכם!