לאורה פאוזיני, אלסנדרו קטלן ומיקה, הם המנחים של תחרות האירוויזיון לשנת 2022 שתתקיים בטורינו, איטליה.

אמש נערך הערב השני של קדם האירוויזיון האיטלקי, Festival della canzone italiana di Sanremo (פסטיבל סן רמו) ובמהלכו נחשפו באופן רשמי שלושת מנחי האירוויזיון לשנת 2022. לאורה פאוזיני (Laura Pausini), אלסנדרו קטלן (Alessandro Cattelan) ומיקה (Mika) יהיו השלישייה הראשונה שתארח את האירוויזיון מאז 2017. 

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 

לאורה פאוזיני היא זמרת מצליחה מאיטליה. בשנת 1993 ניצחה בקטגוריית הצעירים של פסטיבל סן רמו, הגיעה לראש מצעדי המוזיקה ברחבי אירופה עם שיר הבכורה שלה "La Solitudine" ומאז הוציאה 14 אלבומים שאיתם הופיעה בכל רחבי העולם! לאחרונה לאורה מככבת בסרט הבכורה שלה שזמין ב- Amazon Prime. ב- 2006 זכתה הזמרת בפרס גרמי ל"זמרת הטובה ביותר במוזיקה הלטינית". ב- 2007 הפכה הזמרת לאישה הראשונה שהופיעה באצטדיון סן סירו במילאנו, בפני קהל של 70,000 איש. עד היום מכרה פאוזיני כשלושים מיליוני אלבומים, מתוכם כ-160 אלבומי פלטינה ואלבום יהלום אחד כשחלק גדול משיריה נכתבו והולחנו על ידה.

אלסנדרו קטלן הוא מנחה איטלקי שנמצא על מסכי הטלוויזיה האיטלקיים מאז 2003. הוא ידוע בעיקר בזכות הנחיית התכנית "X פקטור" באיטליה ומאז המשיך להנחות את התכנית "Da grande" בערוץ Rai. קטלן ידוע גם כמדובב תכניות טלוויזיה.

מיקה הוא זמר בריטי-לבנוני שנולד בביירות שבלבנון. אימו נולדה בניו יורק להורים לבנוניים, בעוד אביו נולד בירושלים (בזמן שסבו היה בשליחות דיפלומטית) למשפחה אמריקאית-נוצרית ממוצא בריטי. הזמר הוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת 2007 שהפך ללהיט בינלאומי, בין השירים שנכללו באלבום ניתן למצוא את השירים הידועים "Relax, Take It Easy", "Grace Kelly" וגם "Love Today". מיקה הוציא שמונה אלבומים עד כה וזכה בפרסים שונים לאורך הקריירה. בשנים האחרונות שימש כשופט בתכנית "X פקטור" איטליה במשך חמש עונות ואף הנחה תכנית טלוויזיה משלו.

 

כזכור, מיקה התבטא בעבר נגד תחרות האירוויזיון במהלך עונת "X פקטור" כאשר כינה כוריאוגרפיה של זמר "יותר מדי אירוויזיוני" בצורה שלילית. מיקה אף חשש שמתחרי התכנית שבצוות שלו ייבחרו בשירים מתוך האירוויזיון – סימן נוסף לכך שדעתו על תחרות האירוויזיון לא השתנתה מאז שאמר בעבר לעיתונים צרפתים ש"רוב השירים שנשלחו לתחרות הם מבישים, והם ח*א טהור!"

אירוויזיון 2022 צפוי להתקיים בטורינו שבאיטליה בתאריכים 10, 12 ו- 14 במאי. 41 מדינות צפויות להשתתף בתחרות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!