האמן הבריטי-לבנוני הידוע, מיקה, מכחיש את השמועות לגבי הנחיית אירוויזיון 2022 בטורינו. הזמר פסל את האפשרות לאור דעותיו על תחרות.




מיקה (Mika) הכחיש בעבר שמועות לגבי הנחיית האירוויזיון בטורינו 2022 אך השבוע הוא סיפק עוד תשובה לגבי הנחיית התחרות לאחר שנשאל בראיון לעיתון הצרפתי "Le Journal du dimanche". העיתונאי הצרפתי שאל את מיקה האם השמועות לגבי הנחיית האירוויזיון נכונות, בתשובה מיקה הגיב: "אני באמת לא יודע על מה אתה מדבר! בטח קראת לא נכון – החלף משקפיים!"

מיקה, זמר בריטי-לבנוני, זכה להצלחה בינלאומית עודות ללהיטים כמו "Relax, Take it Easy" ו- "Grace Kelly" ששוחררו ב- 2006-2007. מאז הוציא הזמר עוד עשרות להיטים ושמונה אלבומים. הוא מועמד נהדר לאור הרקע הבינלאומי שלו והקשרים ההדוקים שלו עם איטליה, שם הוא שימש כשופט במשך 5 מהדורות לתכנית "אקס פקטור", ובנוסף שימש כגרסה הצרפתית של "דה וויס".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בחודש שעבר, שדרן הרדיו גבריאל קורסי (Gabriele Corsi) הפיל את הפצצה שלמיקה הייתה הופעת אירוח ניסיונית. בשיחתו לתכנית "Chiamate Roma Triuno Triuno" גבריאל אמר: "הצלחה גדולה למיקה שהולך להנחות את האירוויזיון!" לאחר מכן אמר שאמירה זו הייתה בדיחה.

הכחשת השמועות לגבי אירוח האירוויזיון מצד מיקה וצוותו צפויה מראש, בהתחשב בדעה השלילית שלו על התחרות ששיתף בעבר. במהדורה הנוכחית של אקס פקטור, מיקה חיזק את הנושא כמה פעמים, כאשר כינה כוריאוגרפיה של זמר "יותר מדי אירוויזיוני" בצורה שלילית. מיקה אף חשש שמתחרי התכנית שבצוות שלו יבחרו בשירים מתוך האירוויזיון – סימן נוסף לכך שדעתו על תחרות האירוויזיון לא השתנתה מאז שאמר בעבר לעיתונים צרפתים ש"רוב השירים שנשלחו לתחרות הם מבישים, והם ח*א טהור!"

תחרות אירוויזיון 2022 צפויה להתקיים בטורינו שבאיטליה בתאריכים 10, 12 ו- 14 במאי בהשתתפותן של 41 מדינות, ובניהן כמובן ישראל.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!