רשת הטלוויזיה האוסטרלית מפרסמת את שמותיהם של ארבעת הזמרים הנוספים, הצפויים לקחת חלק בקדם אירוויזיון האוסטרלי.

רשת הטלוויזיה האוסטרלית, SBS, פרסמה ארבעה שמות של אמנים נוספים הצפויים להשתתף בקדם האוסטרלי 2022, ובכך חשפה את כלל המתחרים בקדם זה. כמו כן, פורסם גם כי ההרכב קיינו (KEiiNO), אשר ייצג את נורבגיה באירוויזיון 2019, יקח חלק במסגרת האינטרבל אקט (מופע הביניים של התחרות, המתרחש בין שלב השירים לשלב פרסום התוצאות).

קדם האירוויזיון האוסטרלי, "Eurovision – Australia Decides", משמש לבחירת הנציגים האוסטרליים לאירוויזיון החל מ- 2019. בשנים שלפני כן בחרה אוסטרליה את נציגיה לתחרות בבחירה ישירה.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




ארבעת הזמרים הנוספים שצפויים לקחת חלק בתחרות:

שון מיילי מור (Seann Miley Moore) – זמר אוסטרלי שהתפרסם בהשתתפותו באקס פקטור בריטניה בשנת 2015. שון  הגיר עד לשלב עשרת המתמודדים האחרונים בתחרות. עבר לבריטניה רק לצורך ההשתפות באקס פקטור. שון יתחרה בקדם האוסטרלי עם שירו "My Body" ("הגוף שלי").

ווייאג'ר (Voyager) – הרכב מטאל פרוגרסיבי שהוקם בפרת, אוסטרליה. הסולן והקלידן של ההרכב הוא דניאל אסטרין (Daniel Estrin), אשר מעבר לחייו המוזיקלים, עובד כעורך דין וידוע בשליטתו במספר שפות.

צ'רלי (Charley) – זמרת ויוצרת מתחילה מגולד קוסט (עיר חוף במדינת קווינסלנד, אוסטרליה). השיר שלה נכתב לפני שנתיים וחצי ולדבריה, עוסק בשברון לב שחוותה אז.

ג'וד יורק (Jude York) – זמר וכותב אוסטרלי בן 22, שפרץ במדיה החברתית במהלך השנה האחרונה. ג'וד מגדיר את עצמו כקוויר, ובראיון לרשות האוסטרלית ציין: "אני יודע שהייתי שמח לראות את הייצוג הקווירי הוחך וגדל ושהוא היה עוזר לי ולמשפחתי להכיל היטב את מי שאני. ייצוג להטב"י יכול לשבור את המחיצות ולהגביר הכלה והבנה של החוויות שלנו".  הוא יתחרה בקדם עם שיר שכתב, שנקרא: "I won't need to dream" ("אני לא אצטרך לחלום").




ארבעת הזמרים נועלים את רשימת המתחרים ומצטרפים לשישה נוספים שכבר פורסמו – שלושה מהם נחשפו לפני כחודש וחצי  – ביניהם ניתן למצוא את אייזיאה פיירברייס (Isaiah Firebrace) – נציג אוסטרליה לאירוויזיון 2017, ג'גואר ג'ונז (Jaguar Jonze) – מקום 6 בקדם 2020,  והזמרת פאוליני (PAULINI).

כמו כן, לפני כשלושה שבועות נחשפו שלושה זמרים נוספים – הרכב הבנות ג'י ניטיון (G-N!tion) שהתחרה בדה וויס אוסטרליה, הזמר ממוצא יווני אנדרו למברו (Andrew Lambrou) והזמר שלדון ריליי (Sheldon Riley), הידוע גם הוא בהשתתפותו בדה וויס אוסטרליה, ואף סיים שם במקום השלישי.

עשרת המתמודדים צפויים להשתתף בתחרות המקומית כשהזוכה יקבע על ידי שופטים (50%) וקהל הצופים (50%). התחרות תתקיים ב- 26 בפברואר בשעה 20:30 (זמן אוסטרליה), משמע 11:30 בבוקר בזמן ישראל.




אוסטרליה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרונה בתחרות הקדם אירוויזיון האוסטרלי שנערך לקראת אירוויזיון 2020 היא הזמרת מונטיין (Montaigne) עם השיר "Don't Break Me". בעקבות ביטול התחרות בשל התפרצות מגפת הקורונה הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021, אך בשל מצב מגבלות המגפה לא זכתה הזמרת לבצע על הבמה ברוטרדם את השיר "Technicolour", ולכן השתתפותה הוקלטה מראש.

מונטיין קיבלה את המקום ה- 14 בחצי הגמר כשלמעשה מדובר במיקום הנמוך ביותר שאוסטרליה קיבלה בתחרות.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות השביעית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!