רשת הטלוויזיה האוסטרלית מפרסמת את שמותיהם של שלושה זמרים נוספים שצפויים לקחת חלק בקדם אירוויזיון האוסטרלי.

רשת הטלוויזיה האוסטרלית, SBS, פרסמה שלושה שמות של אמנים נוספים הצפויים להשתתף בקדם האוסטרלי 2022. קדם האירוויזיון האוסטרלי, "Eurovision – Australia Decides", משמש לבחירת הנציגים האוסטרליים לאירוויזיון החל מ- 2019. בשנים שלפני כן בחרה אוסטרליה את נציגיה לתחרות בבחירה ישירה.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




שלושת הזמרים הנוספים שצפויים לקחת חלק בתחרות:

אנדרו למברו (Andrew Lambrou) – זמר וכותב שירים ממוצא יווני-קפריסאי. התפרסם לראשונה ב- 2013 לאחר שהעלה לרשת קאבר של להקת אוונסנס. ב-2015 השתתף באקס פקטור אוסטרליה והגיע ל-20 הגדולים. שירו המקורי הראשון "Throne" ("כס מלכות") פורסם בסוף חודש אפריל האחרון.

ג'י ניטיון (G-N!tion) – להקת בנות שהתפרסמה לראשונה בחודש אוגוסט האחרון אחרי שהגיעו להשתתף ב'דה וויס' אוסטרליה. להקת הבנות, תחת המנטורית והזמרת ריטה אורה, הגיעה לרביעיית הגמר שנערך בחודש ספטמבר האחרון אך לא זכו בו.

שלדון ריילי (Sheldon Riley) – התפרסם לראשונה ב- 2018 אחרי השתתפותו ב'דה וויס' אוסטרליה, שם הגיע למקום השלישי בגמר. ב- 2019 השתתף בגרסת האולסטארס של התוכנית אך הודח רגע לפני הגמר. ב- 2020 השתתף בתוכנית "America's Got Talent" אך הודח בסיבוב רבע הגמר.




שלושת הזמרים מצטרפים לשלושה שפורסמו לפני כחודש – ביניהם ניתן למצוא את אייזיאה פיירברייס (Isaiah Firebrace) – נציג אוסטרליה לאירוויזיון 2017, ג'גואר ג'ונז (Jaguar Jonze) – מקום 6 בקדם 2020,  והזמרת פאוליני (PAULINI).

רשימת הזמרים הנוספים צפויה להתפרסם במהלך החודש הקרוב. עשרה מתמודדים צפויים להשתתף בתחרות המקומית כשהזוכה יקבע על ידי שופטים (50%) וקהל הצופים (50%). התחרות תתקיים ב- 26 בפברואר בשעה 20:30 (זמן אוסטרליה), משמע 11:30 בבוקר בזמן ישראל.




אוסטרליה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרונה בתחרות הקדם אירוויזיון האוסטרלי שנערך לקראת אירוויזיון 2020 היא הזמרת מונטיין (Montaigne) עם השיר "Don't Break Me". בעקבות ביטול התחרות בשל התפרצות מגפת הקורונה הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021, אך בשל מצב מגבלות המגפה לא זכתה הזמרת לבצע על הבמה ברוטרדם את השיר "Technicolour", ולכן השתתפותה הוקלטה מראש.

מונטיין קיבלה את המקום ה- 14 בחצי הגמר כשלמעשה מדובר במיקום הנמוך ביותר שאוסטרליה קיבלה בתחרות.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות השביעית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!