סן מרינו תבחר את נציגה לאירוויזיון 2022 במסגרת תכנית מרובת משתתפים שתחל כבר בחודש דצמבר ותשודר במשך מספר חודשים.

ממשלת סן מרינו הודיעה שתערוך תכנית מרובת משתתפים בעזרתה ייבחר הנציג לאירוויזיון 2022. על פי ההודעה, התחרות תתפרס על פני מספר חודשים ותחל כבר בחודש דצמבר 2021. בשלב זה לא נחשפו פרטים על הפורמט של התכנית.

סן מרינו בוחרת לרוב את נציגיה בבחירה פנימית, כאשר רק בשנת 2018 ערכה קדם אירוויזיון במסגרתו נבחרו הנציגים והשיר לאירוויזיון 2018. באותה שנה התחרות הייתה פתוחה בפני זמרים מכל העולם והגמר הגדול נערך בברטיסלבה שבסלובקיה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אוסטרליה היא המדינה ה- 14 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד, סרביה, אוקראינה, מלטה ואוסטרליה.

סן מרינו באירוויזיון 2021

נציגת סן מרינו לאירוויזיון 2021, סנהיט (Senhit), עלתה לגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שם זכתה במקום ה- 22 (מתוך 26) עם השיר "Adrenalina". למרות הציפייה הרבה, לא הצליחה סנהיט לשבור את השיא של סן מרינו באירוויזיון שעומד על המקום ה- 19.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!