אירוויזיון 2021: נחשפו שלושת הקליפים אשר מתמודדים בהליך הבחירה לשיר הישראלי באירוויזיון 2021. הצביעו עכשיו לשיר שצריכה עדן אלנה לבצע בתחרות הבינלאומית! צפו בקליפים!

צילום: רן יחזקאל

עדן אלנה במתח! וגם אנחנו! תאגיד השידור הישראלי חשף היום בצהריים את שלושת הקליפים לשירים הסופיים בהליך הבחירה לשיר הישראלי באירוויזיון 2021: "La La Love", "Set Me Free" ו- "Ue La La". ההצבעה לשירים תיהיה פתוחה למשך 6 ימים עד לתחילת משדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שישודר בכאן 11 ב- 25 בינואר. ההצבעה לשירים מתבצעת באפליקציה של תאגיד השידור שניתנת להורדה בקישור הבא: https://tinyurl.com/y2rnycu5. הזדמנות נוספת להצבעה תיפתח במהלך המשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021".




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

La La Love:

Set Me Free:

Ue La La:




היום בצהריים התקיים משדר בו נחשפו שלושת הקליפים לשירים אשר נבחרו על ידי קהל המאזינים מבין 9 הדמואים שהציג התאגיד. המשדר שודר בכאן 11, תחנת הרדיו כאן גימל ובדיגיטל בהשתתפותם של מנחת אירוויזיון 2019, לוסי איוב, והשדרנית והעורכת המוזיקלית, מיכל אסולין. עוד השתתפו במשדר הזמרת אילנית שייצגה את ישראל באירוויזיון 1973 וב- 1977 וגם קובי אשרת שהלחין מספר שירים לאירוויזיון ובניהם השיר הזוכה "הללויה". גם מנהל קבוצת Eurovision IL, עודד אברהם, השתתף במשדר ואף העניק לזמרת מתנה קטנה מהקבוצה.

ביום שישי אישר לנו התאגיד שהשיר הזוכה יבחר על ידי קהל המצביעים בלבד, ללא השפעה של צוות שופטים על התוצאות. ההצבעה פתוחה לישראלים בלבד, כך שתושבי אירופה לא יוכלו להשפיע על ההצבעה.




מה חושבים בישראל ובאירופה על השירים? גלו בוידאו הבא:




השיר הזוכה ייחשף במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שישודר ב- 25 בינואר בהנחייתה של לוסי איוב. במשדר זה ישודרו שוב הקליפים הרשמיים וישולבו בו קטעי וידאו החושפים את היוצרים מאחורי שירי הגמר ואת המפגש הראשוני בין היוצרים לזמרת הצעירה. בתאגיד מתעקשים שלא לחשוף בשלב זה את היוצרים אשר עומדים מאחורי השירים כדי למנוע הטייה של התוצאות. בשלב זה לא ידוע מתי נזכה לראשונה לשמוע את השיר הנבחר בביצוע חי על ידי הזמרת הצעירה.

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ישראל:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ישראל באירוויזיון?

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!