השירים המועדפים עליכם לייצג את ישראל באירוויזיון 2021 הם: "Shoulders", "Set Me Free" ו- "Can't Stop a Hurrican". כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהשירים אשר צריכים להמשיך לשלב הגמר בהליך הבחירה של השיר הישראלי לאירוויזיון הם: "Shoulders" עם 26.5% מהקולות, "Set Me Free" עם 17.6% מהקולות ו- "Can’t Stop a Hurricane" עם 14.2% מהקולות. מחר (יום ראשון) צפוי תאגיד השידור הישראלי לחשוף באופן רשמי את שלושת השירים אשר יתמודדו בשלב הסופי.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

תוצאות הסקר:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ישראל באירוויזיון?

שלושת השירים שיעלו לשלב הסופי זכו לעיבוד מחדש וכבר הוקלטו מחדש על ידי נציגתנו לאירוויזיון 2021 – עדן אלנה. בימים הקרובים יצולמו לשלושת השירים קליפ רשמי שילווה את השירים. הגרסאות הסופיות אמורות להיחשף רק ב- 18 בינואר, אז יפתח שלב ההצבעה האחרון בו יבחרו המאזינים וצוות שופטים מיוחד את השיר אשר ייצג את ישראל באירוויזיון. ההצבעה תתקיים החל מה- 18 בינואר ועד ה- 24 בינואר. יום למחרת, ב- 25 בינואר, יוכרז השיר הזוכה במסגרת משדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" בהנחייתה של לוסי איוב.




נזכיר כי כתב הבידור של "ישראל היום", ערן סוויסה, הדליף בשבוע האחרון את שמותיהם של שלושת השירים שעלו לשלב הבא. לטענתו מדובר בשירים "Set Me Free", "La La Love" ו- "Ue La La". אוהדי אירוויזיון רבים התאכזבו לגלות שהשיר הזוכה בסקר שלנו והשיר המועדף על רוב אוהדי האירוויזיון, "Shoulders", כלל לא עלה לשלב הבא. ואכן לא ברור האם מאחורי ההצבעה, שהייתה פתוחה לקהל הרחב, השפיעו גורמים בעלי עיניין ש"רכשו" קולות כדי לקדם שירים מסויימים.

עוד הודלפו שמות היוצרים, וביניהם אלין כהן, ביוטרית ובעלת מותג איפור, שעל פי הדיווחים עומדת מאחורי השיר "Ue La La". ביקורת רבה נשמעה על הקשר בין השיר לאלין כהן משום שהשיר כולל בתוכו מילים הנקשרות לשמות של מוצרים אותם משווקת בעלת מותג האיפור כגון "Mom Cheri", ובכך מנסה היוצרת לקדם את מוצריה בעזרת השיר.

יוצרים נוספים שיתמודדו בשלב הגמר הם נוי אייזן, הצמד Knob, גיל וייןגל מלכה ועידו נצר.




שמות השירים אשר התמודדו בשלב הראשוני:

לחצו על שם השיר להאזנה!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!