פינלנד מבטיחים קדם אירוויזיון מגוון ואיכותי עם שבעה מתמודדים. השירים המתמודדים ייחשפו החל מה- 19 בינואר. 

רשת הטלוויזיה הפינית, YLE, החליטה להגדיל את מספר המתמודדים השנה בקדם האירוויזיון הפיני הידוע בשם UMK (Uuden Musiikin Kilpailu) בשל המגוון הרחב ואיכות השירים הגבוהה אשר הוגשו לרשת הטלוויזיה. מספר המתמודדים יעלה מ- 6 מתמודדים ל- 7. הפיינליסטים אשר יתמודדו בתחרות ייחשפו החל מה- 19 בינואר.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

7 המתמודדים נבחרו מתוך 278 שירים שהוגשו ל- YLE. גם הפעם נבחרו השירים על ידי פאנל שופטים מקצועי בראשותו של טאפיו הקאנן (Tapio Hakanen), ראש מחלקת המוזיקה ב- YleX. "רמת השירים והמתמודדים חזקה באופן יוצא מהרגיל ואני בטוח ש- UMK 2021 תהיה התחרות הקשה בכל הזמנים. אני שמח ומוקיר תודה לכל אחד מהשירים שנשלחו ל- YLE", אמר הקאנן.

מספר גדול של יוצרים ומפיקים, מהמוכשרים והמצליחים ביותר בפינלנד, הגישו שירים ל- UMK 2021. בקרב הזמרים ישנו שילוב בין זמרים ותיקים וזמרים חדשים. בין המתמודדים ישנם נציגי אירוויזיון משנים עברו, זוכי טקס נבחרי ה- EMMA (טקס נבחרי המוזיקה היוקרתי ביותר בפינלנד), כוכבים המצליחים ביותר בפינלנד כיום, זמרים שהשתתפו ב- Vain elamaa (הגרסה הפינית לתוכנית The Best Singer), להקות רוק אנרגטיות וזמרים אלטרנטיבים שזכו בשבחים ביקורתיים. הגיוון בשירים משתקף בקביעת 7 השירים הסופיים בתחרות.




ב- 19 בינואר יחשפו הפיינלסטים שיתמודדו בקדם. כמו בשנה שעברה, השירים המתמודדים יפורסמו אחד אחרי השני, מידי שבוע, בשבועות שלאחר מכן. הקדם אירוויזיון המקומי ייערך ב- 20 בפברואר באולפני מדיהפוליס (Mediapolis) בעיר טמפרה.

הזמר הפיני, אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta), שנבחר לייצג את פינלנד באירוויזיון 2020 עם השיר "Looking Back" לא קיבל מקום משוריין ב- UMK אך למרות זאת הצהיר הזמר כבר בחודש אפריל כי הוא יצר שירים חדשים ויישמח להתמודד בקדם אירוויזיון הבא.




זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!