רשת הטלוויזיה של איסלנד תקבל החלטה בשבועות הקרובים לגבי שיטת בחירת הנציג האיסלנדי לאירוויזיון 2021.

בראיון משותף של ראשו המשלחת הצ'כית לאירוויזיון, יאן בורס (Jan Bors), יחד עם ראש המשלחת האיסלנדית לאירוויזיון, פליקס ברגסון (Felix Bergsson), נחשפו פרטים חדשים על ההכנות של המשלחת האיסלנדית לקראת אירוויזיון 2021. ברגסון הסביר שרשת הטלוויזיה האיסלנדית, RÚV, ספגה קיצוץ משמעותי בתקציב בשל התפרצות מגפת הקורונה. קיצוץ זה גרם לעיכוב בהחלטה לגבי שיטת בחירת הנציג האיסלנדי לאירוויזיון הבא.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

ב- RÚV מבטיחים להחליט תוך שבועיים-שלושה האם לקיים את הקדם אירוויזיון המסורתי – Söngvakeppnin או לבחור ישירות בזמר דאדי פרייר פטורסון (Daði Freyr Pétursson) לאירוויזיון 2021. פרייר נבחר לייצג את איסלנד באירוויזיון 2020 לאחר שזכה בקדם אירוויזיון המקומי עם השיר "Think About Things". הזמר יחד עם להקתו 'Gagnamagnið' כיכבו בראש טבלאות ההימורים.

בחודשים האחרונים הצהיר הזמר שישמח לייצג את איסלנד באירוויזיון 2021 אם יוזמן על ידי RÚV. במקביל, דחה את האפשרות שהוא יתמודד בקדם האירוויזיון המקומי מול זמרים אחרים. "זה נראה לי מוזר שוב להתמודד ב- Söngvakeppnin אחרי שניצחתי" אמר הזמר.




זו תהיה ההשתתפות ה- 33 של איסלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני ב- 1999 וב- 2009.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!