הזמר האיסלנדי, דאדי פרייר פטורסון (Daði Freyr Pétursson), מקווה להיבחר בבחירה פנימית לאירוויזיון 2021, אך במידה ויוחלט על קיום קדם אירוויזיון הזמר מסרב להשתתף בו.

[addtoany]

הזמר דאדי פרייר פטורסון (Daði Freyr Pétursson), נציג איסלנד לאירוויזיון 2020 שבוטל ואחד הפייבוריטים לזכייה, הודיע כי הוא מקווה להיבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה האיסלנדית לאירוויזיון הבא. יחד עם זאת, הצהיר כי אם יחליטו לקיים קדם אירוויזיון, הזמר לא מתכוון להתמודד בקדם אירוויזיון האיסלנדי (Söngvakeppnin) כזמר. "לא אקח חלק בקדם אירוויזיון האיסלנדי. זה ייצא לא טוב עבורי לחזור לתחרות ולא לנצח. אני אולי אהיה מוכן להלחין שיר, אבל אני לא חוזר לקדם האיסלנדי", אמר דאדי פרייר.

הזמר, אשר כתב את השיר "Thinking About Things" שדורג במקום השני בטבלאות ההימורים רגע לפני ביטול התחרות, מודה כי בחירתו לאירוויזיון 2020 העניקה דחיפה גדולה לקריירה: "לקריירה שלי, זו הייתה מקפצה משמעותית מאוד, אני  לא יכול להתלונן על כך. עכשיו יש לי רואה חשבון ואני מנהל משא ומתן עם חברות מו"ל וכל חברות התקליטים מנסות להשיג אותי".

זו תהיה ההשתתפות ה- 33 של איסלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני ב- 1999 וב- 2009.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!